Gå til innhold

Bli glad av sex uten å snakke?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym for dagen

Jeg har et enkelt spørsmål, og det er hvordan vi skal få til det å bli glad av sex?

Unnskyld, ble innlegg feil sted i første forsøk.

VI er i førti-årene og elsker hverandre. Vi er glad i sex, men noe er vanskelig. Det er at vi ikke er flinke til å snakke om det, og særlig ikke mens vi har sex.

Da skjer det meste uten en kommentar eller tilbakemelding, og det synes jeg er leit. Selv om jeg elsker å tilfredsstille min kone så er jeg helt impotent når hun har fått sin orgasme.

Jeg kan ikke skylde på henne, og årsaken ligger kanskje hos meg selv? Jeg ønsker selvfølgelig at hun skal både registrere og gi tilbakemelding på at jeg "er der". Noen ganger forsøker jeg å lede hånden hennes i hvertfall til å berøre hodet mitt eller hånda mi. Men det er kanskje helt vanlig?

Jeg synes det er både vakkert og godt å ha sex og kan vel ikke forvente at min kjære skal være særlig aktiv fysisk, men det hadde vært fint da. Er slikt noe man tør snakke om?

Jeg får stort sett svar at hun er fornøyd, og da blir det vanskelig å komme videre i samtalen uten at det blir vondt. Dette er ikke lett og jeg håper på noen forståelsesfulle svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301479-bli-glad-av-sex-uten-%C3%A5-snakke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Jeg synes det er både vakkert og godt å ha sex og kan vel ikke forvente at min kjære skal være særlig aktiv fysisk, men det hadde vært fint da. Er slikt noe man tør snakke om?''

Selvfølgelig bør man kunne snakke om sånt i et forhold! Noe av det beste jeg vet er når min kjære sier eller viser meg hvordan jeg skal gjøre det for at det skal bli godt for ham - det viser jo at han er åpen mot meg og tør vise meg det. :o) Jeg setter i alle fall stor pris på det.

Hvorfor kan du ikke forvente at din kjære skal være fysisk aktiv i sengen?!

Gjest Ulvinnen

''Selv om jeg elsker å tilfredsstille min kone så er jeg helt impotent når hun har fått sin orgasme.''

Hva mener du med at du er helt impotent når hun har fått orgasme? Blir penisen din slapp etter at det har gått for henne, uten at du har fått orgasme selv?

Du vet vel at kvinner kan få mange orgasmer etter hverandre, så du trenger ikke å avslutte samleiet når hun har kommet, det er bare å holde på videre.

Gjest anonym for dagen

''Selv om jeg elsker å tilfredsstille min kone så er jeg helt impotent når hun har fått sin orgasme.''

Hva mener du med at du er helt impotent når hun har fått orgasme? Blir penisen din slapp etter at det har gått for henne, uten at du har fått orgasme selv?

Du vet vel at kvinner kan få mange orgasmer etter hverandre, så du trenger ikke å avslutte samleiet når hun har kommet, det er bare å holde på videre.

Det var da mer at man mister lysten og potensen når hu ikke gir noe tilbake.

Gjest anonym for dagen

''Jeg synes det er både vakkert og godt å ha sex og kan vel ikke forvente at min kjære skal være særlig aktiv fysisk, men det hadde vært fint da. Er slikt noe man tør snakke om?''

Selvfølgelig bør man kunne snakke om sånt i et forhold! Noe av det beste jeg vet er når min kjære sier eller viser meg hvordan jeg skal gjøre det for at det skal bli godt for ham - det viser jo at han er åpen mot meg og tør vise meg det. :o) Jeg setter i alle fall stor pris på det.

Hvorfor kan du ikke forvente at din kjære skal være fysisk aktiv i sengen?!

Kanske fordi jeg aldrig har oplevd hu svett eller sliten av sex. Og har jeg spurt kjennest det som at jeg forlanger for mye.

Er det vanligt at man ikke er mer aktiv som kvinne?

Gjest du har et poeng

Dette er ikke så uvanlig som det kan høres ut for her. Min mann hadde de samme problemene med potens pga kommunikasjon problemer.

Så det er ikke så uvanlig som du tror at kvinna ikke forstår sin manns behov eller hvordan han tenker

Annonse

Gjest du har et poeng

Kanske fordi jeg aldrig har oplevd hu svett eller sliten av sex. Og har jeg spurt kjennest det som at jeg forlanger for mye.

Du kan ha sjemt henne bort og da har du et problem du også. Min mann ble innesluttet og usikker av at jeg alltid unngikke å røre ved hans sæd også. Det ble nærast et symbol for han at jeg tørket han av meg snarest råd var.

Han var vant med fra tidligere forhold at kvinna hadde et naturleg forhold til at sex er best klissat. Jeg har ikke noe i mot det i dag.

Det må snakkes hvis dere skal bli glade som du sier.

''Er det vanligt at man ikke er mer aktiv som kvinne?''

Hadde du spurt han som sitter på stua her hadde han ledd seg i filler, her i huset er det definitivt jeg som er den mest aktive part i sengen... Og ja, jeg er kvinne. :o)

Gjest Ulvinnen

Jeg skjønner deg ikke. Du tenker altså at: Nå har hun fått orgasme, så da gidder jeg ikke mer? Er det ikke opphissende for deg at hun kommer? Om du føler at hun gir så lite tilbake: hvorfor holder du da på helt til det går for henne? Kanskje du er så dominerende at hun ikke slipper til?

Neste gang kan du forholde deg passiv, og la henne ta komandoen. Du skal se at det kan være til glede for dere begge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...