Gå til innhold

Ensom, men ikke alene...

Anbefalte innlegg

Gjest litt betuttet

Eg er på leit etter en deltidsjobb, i tillegg til min hovedjobb.

"Visner" rett og slett når ungene er hos faren. (50-50)

Når de er hos meg, rydder og vasker eg, tenner i ovnen ++

De andre dagene sitter eg timevis i sofakroken. Ikke kjekt å gå tur/sykle alene, gå på byen alene.... rett og slett fine på ting alene..

Eg har venner. Nærmest 2 håndfuller. Men det er stort sett eg som ringer dem, med initiativ om å finne på noe. Eg vet de er glade i meg, men svært travle. De er på hytteturer, fester, har klubb etc... men inviterer meg ikke. Tror likevel det ikke det er noe i veien med meg.

Eg ble operert forrige uke. Dette er den 3. operasjonen på 3 år. Den første gangen ble eg skuffet da de ikke stilte opp (ganske alvorlig diagnose). Den andre gangen noterte eg meg at ingen var der, selv om eg ikke kunne bære matvarer eller vaske et gulv..

Denne gangen gadd eg ikke fortelle dem hvor nervøs eg var for operasjonen...

Nei, eg har ikke familie. Mistet dem for 16 år siden.

Kjenner eg har vært alene i en uke nå. Humøret er på bånn i dag. Vet humørbarometeret stiger når ungene kommer hjem i morgen. Vi skal feire minstens bursdag i helgen..

Tror det skal bli kjekt å jobbe deltid. Jobbe mer med faget mitt. Være fokusert på annet enn å føle meg ensom. Være llitt sosial med gutta i pausene. (mannsdominert yrke)

Tror det kommer til å gjøre godt.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301503-ensom-men-ikke-alene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mienpien

Dette var kjent..

Jeg gjorde akkurat det du snakker om. Tok ekstravakter på et annet sted enn min faste plass. Sammen med den jobben kom noen single venner også, noen å ta en tur ut med, reise på tur med. Pluss noen kjekke penger.

Har heller ingen familie utenom egne barn, er i slutten av 30 årene og ønsker ikke nytt forhold nå.

Lureste jeg har gjorr på lenge...lykke til :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301503-ensom-men-ikke-alene/#findComment-2441162
Del på andre sider

Gjest litt mindre betuttet

Dette var kjent..

Jeg gjorde akkurat det du snakker om. Tok ekstravakter på et annet sted enn min faste plass. Sammen med den jobben kom noen single venner også, noen å ta en tur ut med, reise på tur med. Pluss noen kjekke penger.

Har heller ingen familie utenom egne barn, er i slutten av 30 årene og ønsker ikke nytt forhold nå.

Lureste jeg har gjorr på lenge...lykke til :)

Godt å høre. :o)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301503-ensom-men-ikke-alene/#findComment-2441168
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...