Gå til innhold

Synsforstyrrelser

Anbefalte innlegg

Gjest Rosaskjær

Hva kan de være når jeg har begynt å se ting i rosa farger, det fine hvite badet mitt er ofte rosa om morgenen. Også grønne flekker i synsfelte kan oppstå.

Og sidesynet får ofte blinkene hvit\svarte mønter felt, nesten slik som når en har sett på sola uten briller, bare at det blinker og det varer i ca 1\2 timen.Øye kjennes da ut som det trykkes på det? Vanskelig å forklare.

Er ofte svimmel men det går fort over, bare jeg får stå litt i ro.

Er ellers frisk og rask men dette med øyne begynner å irritere meg.

Er da selvfølgelig litt hyppokonder og tror at det kan være noe som føre til nedsatt syn og er derfor redd å høre med legen. Men greit å litt opplysning her først, kanskje noen her inne har opplevde dette?

Tenke på at det kanskje kan være blodtrykket?

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301519-synsforstyrrelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...