Gjest Rosaskjær Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hva kan de være når jeg har begynt å se ting i rosa farger, det fine hvite badet mitt er ofte rosa om morgenen. Også grønne flekker i synsfelte kan oppstå. Og sidesynet får ofte blinkene hvit\svarte mønter felt, nesten slik som når en har sett på sola uten briller, bare at det blinker og det varer i ca 1\2 timen.Øye kjennes da ut som det trykkes på det? Vanskelig å forklare. Er ofte svimmel men det går fort over, bare jeg får stå litt i ro. Er ellers frisk og rask men dette med øyne begynner å irritere meg. Er da selvfølgelig litt hyppokonder og tror at det kan være noe som føre til nedsatt syn og er derfor redd å høre med legen. Men greit å litt opplysning her først, kanskje noen her inne har opplevde dette? Tenke på at det kanskje kan være blodtrykket? Ha en fin dag 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301519-synsforstyrrelser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.