Gå til innhold

Meget hyppig mensturasjon!! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg fikk igjen mesturasjon etter 2. svangerskap 9 mnd etter fødsel. Første mnd. gikk alt helt fint med en syklus på ca.28 dager. så begynnte det. Nå har jeg hatt mensen annenhver uke. Dvs mensen i 5-6dager. ca 6 dager opphold og så begynner jeg å blø igjen. Det er 3. gang det skjer nå. Er dette en bivirkning av at jeg går på minipillen Condulac? Jeg må også nevne jeg hadde uregelmessig mens etter 1. svangerskap også. Jeg blødde i 14 dager og med opphold i 14 dager før jeg begynnte å blø igjen. Blødningen varierte . Jeg trenger virkelig noen råd om dette for dette orker jeg ikke stort lenger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30152-meget-hyppig-mensturasjon-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...