Gjest [email protected] Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 hei Jeg mann 59 år, kraftig hj. slag for 10 år siden, der jeg ble liggende i tre døgn alene før jeg kom til sykehus. I ettertid er jeg blitt plaget med ofte trang til å urinere uten kraft på strålen. Fikk dette undersøkt hos urolog uten nevneverdig svar annet en det at jeg måtte leve med det. De fant en syste inne i prostata, uten å utrede dette videre. Er dette vanlig/uvanlig og bør det gjøres noe med? Har også produksjon av syster i tykktarmen med celleforandring. Går der til undersøkelse hvert tredje år for fjerning også hemorider.Det er også funnet en cyste på nyrene etter et nyrestensanfall for 3 år siden. Føler også at almentilstanden min er dårlig og uten søvn en hel natt igjenom. Bruker surmontil mot deperasjon uten så god virkning. Har også langt framkommet ostoporose dig. 92 med flere sammensukne rygghvirvler, men der er jeg så porøs at det ikke lar seg opereres ble det sagt. Gennerelt har jeg mye sjellettsmerter, og bruker da 30 mg. dolkontin mot dette og etter flere år er det nå lite virkning. Bor alene og tenker på dette døgnet igjennom. Har ikke fått klart svar til årsakene annet en det må jeg lære meg å leve med. Bør dette utredes nærmere. Sogner til fredrikstad. sykehus. Takknemelig om mulig svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301543-hjerneslag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.