Gå til innhold

Burde jeg skjerpe meg? Eller er det han?

Anbefalte innlegg

Gjest rosa!!

Tusen takk for svar alle sammen :o)

Jeg skjønner at dette forholdet her er ikke bra. Han har tydeligvis ikke respekt for meg. Og han har gjort mye vondt mot meg gjennom disse åra. Det er jeg fullstendig klar over.

Jeg skjønner at så lenge han ikke har repekt for meg, har ikke barna hans det heller.

Men hvordan kan jeg oppnå respekt?

Nå bor som sagt sønnen hans her i huset. Han har blitt veldig husvarm på den korte stunden han har vært her.

Nå har han begynt å mase på samboeren min at han vil ha halv søstera si på besøk i påska. Samboeren min sier at han vil selv ta kontakt med henne og evt avtale tid.

Samboeren min skal jobbe store deler av påska.

Og jeg har satt meg på bakbeina, og fortalt klart og tydelig til han at jeg ønsker ikke å være hushjelp i påska til barna hans. Skal flere av barna hans komme, får han være hjemme med de selv.

Er det galt av meg?

Jeg er spent om det blir respektert. Han bestemmer over hodet mitt uansett, så jeg aner ingenting.

Fortsetter under...

Tusen takk for svar alle sammen :o)

Jeg skjønner at dette forholdet her er ikke bra. Han har tydeligvis ikke respekt for meg. Og han har gjort mye vondt mot meg gjennom disse åra. Det er jeg fullstendig klar over.

Jeg skjønner at så lenge han ikke har repekt for meg, har ikke barna hans det heller.

Men hvordan kan jeg oppnå respekt?

Nå bor som sagt sønnen hans her i huset. Han har blitt veldig husvarm på den korte stunden han har vært her.

Nå har han begynt å mase på samboeren min at han vil ha halv søstera si på besøk i påska. Samboeren min sier at han vil selv ta kontakt med henne og evt avtale tid.

Samboeren min skal jobbe store deler av påska.

Og jeg har satt meg på bakbeina, og fortalt klart og tydelig til han at jeg ønsker ikke å være hushjelp i påska til barna hans. Skal flere av barna hans komme, får han være hjemme med de selv.

Er det galt av meg?

Jeg er spent om det blir respektert. Han bestemmer over hodet mitt uansett, så jeg aner ingenting.

Jeg syns du ikke bør tenke i de baner uansett. Han har vist gang på gang at han ikke er verdt deg.

Jeg ser ingen løsning her bortsett fra å dra.. han har dratt det for langt :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...