Gå til innhold

Analsex..bedre en vanlig sex?

Anbefalte innlegg

Onsdag1365380628

Jeg har endelig prøvd analsex. Har hatt lyst lenge, men vært usikker blant annet fordi min samboer er over snittet i penisstørrelse. Men det var godt, første gangen også, rikelig med glidekrem og avslappet der bak gikk den rett inn. Nå er jeg litt bekymret fordi 'vanlig' sex er blitt litt kjedelig..synes det er deilig når det sprenger på og kjenner at jeg liker å bli tatt litt hardt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301555-analsexbedre-en-vanlig-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Klaudia

Grøss og gru. Vel, dette er vel samme grunnen til at jeg ikke ønsker å prøve analsex med min nåværende kjæreste. Er så livredd for at han skal like det så mye at han ikke synes vanlig sex er like spennende etterpå.

Har prøvd analsex tidligere og det var ikke noe for meg...

Cookiemonster

Hvis du har analsex veldig ofte, kan det være en idé å passe på å holde muskelen i trim. Knipeøvelser der bak kan med fordel gjøres på lik linje med knipeøvelser for skjeden. Husk at det er et hull som ikke er laget for dette, så man kan ikke behandle det helt på samme måte som fitta.

Annonse

Gjest K. T. Karlsen

Grøss og gru. Vel, dette er vel samme grunnen til at jeg ikke ønsker å prøve analsex med min nåværende kjæreste. Er så livredd for at han skal like det så mye at han ikke synes vanlig sex er like spennende etterpå.

Har prøvd analsex tidligere og det var ikke noe for meg...

Hvis du lar typen få analsex èn gang, er det stor sannsynlighet for at han vil gjøre det flere ganger. En slapp mus blir aldri like spennende...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...