Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest 84-model

Jeg er ei jente på 23 år, som de siste dagene har hatt veldig ømme bryster. Kan ikke finne noen kuler, men det gjør vondt og føles veldig ømt hvis jeg kommer borti dem. Innbiller meg også at de ser litt større ut, men jeg er ikke sikker. Er slank i kroppen og har ikke lagt på meg, men føler meg oppblåst. Huden i ansiktet er også blitt dårligere, med små kviseutbrudd - noe jeg ikke plages spesielt med til vanlig. På toppen av det hele føler jeg meg også veldig utslitt og tappet for energi, Har null overskudd i hverdagen, og plages av humørsvingninger. Sover mange timer hver natt, men er likevel utslitt og trøtt når ettermiddagen kommer. Har ikke en spesielt stressende hverdag, og lever et lykkelig liv sammen med kjæresten min. Hva skyldes alt dette? Har lest at ømme bryster kan være et tegn på hormonforstyrrelse, kan det være det som feiler meg? Går forresten på Loette p-piller, noe jeg har gjort det siste halve året, og har ikke merket noen bivirkninger tidligere. Jeg bekymrer meg veldig, og er redd det er noe alvorlig som feiler meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301560-hormonforstyrrelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...