Gå til innhold

Små barns seksualitet

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret igjen

Jeg har nå lest noen av innleggene og svarene på spørsmål om små barns seksualitet. Og er vel blitt noe beroligget med tanke på min egen sønn. Men jeg leste også at barns seksualitet kunne forbindes med overgrep. Og da er selvsagt mitt spørsmål; når bør jeg begynne å bekymre meg? hvilke andre tegn skal jeg se etter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301591-sm%C3%A5-barns-seksualitet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Klaudia

Når barna sier noe eller oppfører seg på en måte som de neppe kunne sagt eller gjort uten erfaring eller "opplæring fra voksne.

Barn tar på seg selv og synes det er godt. Noen synes også det er spennede å "leke doktor". Dersom barna derimot er kontaktsøkende mot voksne på en måte som kan virke seksuell, bør en være litt obs..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...