Gå til innhold

sy sammen bukmusklene

Anbefalte innlegg

Gjest solstjerne 76

Jeg har siden jeg var 11 hatt stor mage. Da este magen ut. Ellers var jeg syltynn. Jeg prøvde å ta sit ups og spise regelmessig uten resultat. Jeg slet mye med selvtilliten, kunne aldri gå i stramme klær for jeg så gravid ut. Da jeg var 24 år mannet jeg meg opp for å vise magen til legen min. Hun bare knadde litt og sa at jeg skulle ta sit ups og resultatet ville komme innen seks uker. Men det skjedde jo ikke. I 2006 spurte jeg min nye fastlege, han undersøkte meg og fant ingenting galt, bare at jeg måtte trene mer. Her om dagen oppsøkte jeg Nobel Clinic som undersøkte meg GRUNDIG. Det viser seg at bukmusklene mine sklir fra hverandre når jeg står oppreist og derfor den store kulemagen. Ble fortalt at det måtte sys sammen og at de ville fjerne overflødig hud. Jeg har også tatt keisersnitt da jeg ble blære operert ved rikshospitalet i 2006 og har fått hengenage pga det. Mitt spørsmål er jo om jeg får dekket dette her da det er fysisk galt med meg og ikke selvforskyldt for å si det slik. Og hvor går jeg eller søker jeg for å få det dekket? Vil tilføye at jeg er 162 høy og veier 55 kg. Når jeg står oppreist er midjen 90 cm!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301606-sy-sammen-bukmusklene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...