Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kate-74-

Er nå i slutten av uke 10 og trodde at kvalmen skulle begynne å gi seg nå.Var innlagt på sykehus for kvalmen i uke 6 og var bedre i ukene etter jeg kom ut(kansje pga tablettene jeg fikk).Men de siste dagene dagene har jeg blitt verre.Tablettene virker ikke lengere.Er kvalm hele døgnet,spesielt etter jeg har spist.Ligger mest rolig for når jeg rører meg kommer maten opp igjen.Men de sier at det bør gi seg i uke 12 så jeg må nok bare holde ut litt lengere

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301633-n%C3%A5r-g%C3%A5r-kvalmen-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I første svangerskap ble jeg kvitt kvalmen rundt uke 17/18. Nå i dette svangerskapet gikk det over rundt uke 14. Er nå 17 uker og kan fortsatt blir småkvalm om kvelden, men det går over med litt søvn.

Det er noen slitsomme uker, men for de fleste går det over (selv om det sikkert ikke er noen trøst akkurat nå....)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...