Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en jente på 24 år som lurer på om noen kan gi meg råd.. Har samboer, et barn på 5 år og nå ønsker vi oss flere barn =) Har en abort bak meg, og svangerskapet med sønnen min gikk kjempe fint. Frisk og i fin form heletiden! Gikk på p-sprøyte i ca 9 mnd. Hadde opphold på over 1 år, så tok jeg en ny sprøyte nå i november, men fant ut vi skulle slutte. Har tatt eggløsning test 5 ganger dær to var positiv. Er dette mulig så tidlig etter p-sprøyte? Har hatt en blødning på 4 dager.. ganske orange farge. Jeg tisser, hele tiden slik har det vært den siste 14 dager. Må opp om natten 2 ganger bare for å tisse. Når jeg drikker vann osv.. er det akkurat som det renner rett gjennom. Har bestillt time til lege, men er ikke før april.. Er så bekymra =/ Føler meg også oppblåst, spesielt om kveldene. Enkelte ganger når vi har samleie har jeg litt vondt. Plages med hodepine også den siste uken, mens lignende smerter, promping, også øm over korsryggen. Har tatt en graviditets test men var negativ..men tok den ca 8 dager etter sex også eggløsning.. er vell fortidlig å si om det kan være graviditet, eller?? Når jeg har blitt gravid dæm to andre gangene har det gått meget fort.. har noen opplevd det samme? Blir glad for svar.. kan det være bivirkning på at jeg har sluttet på sprøyten? Jeg er så bekymret også fortvilet. Blir så sliten av dette..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301637-hjelpv%C3%A6r-s%C3%A5-snill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...