Gjest mobiltelefonen Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hei. Litt usikker på hvor jeg skulle legge dette innlegget. Har sittet og lest litt på nettet. Var redd jeg hadde blitt gravid, på tross av spiral. Har tenkt å ta en test i morgen, så det er ikke problemet, men... Leser at spiralen øker slimproduksjonen. Blant annet for å hindre at egg skal feste seg, sæd cellene svømme dårligere osv. Men dette slimet. Er det der hele tiden? Dere skjønner, etter at jeg var singel i et år, fikk jeg ny type. Dette forholdet har vart i litt over et år. Siden han jobber som sjømann, går det jo litt tid mellom sexen. Han har turnus på fire uker på og fire uker av. Han er nok litt over gjennomsnittet i størrelse. Som regel blør jeg alltid litt de første gangene vi har sex etter at han kommer hjem. Pleier å spøke med at jeg gror igjen og jeg er jomfru hver gang han kommer tilbake. Har ikke smerter i forbindelse med disse blødningene. Men... jeg synes det stadig blir mer ogmer slim i forbindelse med sex. Jeg blir kåt på vanlig måte, og med slimproduskjon i tillegg, blir det litt vel vått. Litt dårlig friksjon. Bruker musklene under sexen for harde livet, men likevel glir han litt for lett ut og inn... :-) Har faktisk bestilt time for ta oppdette spørsmålet mitt med fastlegen, men har ikke fått timefør om en 14 dagers tid. Er detspiralen som er årsaken til dette slimet? Fikk påvist celleforandring ved siste undersøkelse, kan det ha noe å si? Har hatt spiralen inne i seks år, men aldri vært plaget av slim på denne måten før. Kan det hjelpe å ta den ut? Bytte? Har ikke så veldig lyst å sette inn ny hormonspiral, da vi planlegger familie på sikt. Heller ikke så veldig lysten på p-piller, da jeg har en sønn fra før, hvor jeg ble gravid mens jeg gikk på pillen... uten å ha glemt, eller vært syk. Men som sagt... alt slimet plager meg.Har ikke lyst at han skal gi meg oralsex, da jeg synes jeg er uren. Gir ham ofte oralsex, da jeg vet at han elsker det, får masse friksjon og da beholder jeg på en måte min egen selvtillit. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301653-slimproduksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.