Gjest mvh acm Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 hei jeg leste at pdt bhandling ikke er godjkent som bruk mot kviser? vel jeg har også tatt pdt behandling mot kviser og finner det svært merkelig at dette ikke er godkjent, har hele livet vært særdeles plaget, , men etter denne ene behandlingen ble kvisene vekk, også andre med samme problemet som meg har opplevd samme, når man vet hvor stort dette problemet er ikke bare fysisk , men også psykisk, synes jeg det er rart at man satser på noe som roaccutane, som kan være skadelig , også tetracyliner som jeg gikk på i flere år, men ikke hjalp mer enn en smule. Så hvorfor er pdt blitt forbudt? det mest effektive, og minst skadelige, man kan ta, smertefullt ja, men verdt hver eneste tortur, pga resultatet etterpå, arr blir bedre også! dette opprører meg da jeg vet hva slags påkjenning det er med kviser, og at det finnes noe som kan fjerne det, men at det ikke er lov lenger, veldig trist, veldig trist. kviser blir tydeligvis ikke tatt på alvor! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301661-ang-kviser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.