Gå til innhold

ang kviser

Anbefalte innlegg

Gjest mvh acm

hei jeg leste at pdt bhandling ikke er godjkent som bruk mot kviser? vel jeg har også tatt pdt behandling mot kviser og finner det svært merkelig at dette ikke er godkjent, har hele livet vært særdeles plaget, , men etter denne ene behandlingen ble kvisene vekk, også andre med samme problemet som meg har opplevd samme, når man vet hvor stort dette problemet er ikke bare fysisk , men også psykisk, synes jeg det er rart at man satser på noe som roaccutane, som kan være skadelig , også tetracyliner som jeg gikk på i flere år, men ikke hjalp mer enn en smule. Så hvorfor er pdt blitt forbudt? det mest effektive, og minst skadelige, man kan ta, smertefullt ja, men verdt hver eneste tortur, pga resultatet etterpå, arr blir bedre også! dette opprører meg da jeg vet hva slags påkjenning det er med kviser, og at det finnes noe som kan fjerne det, men at det ikke er lov lenger, veldig trist, veldig trist. kviser blir tydeligvis ikke tatt på alvor!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301661-ang-kviser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...