Gå til innhold

Rød kvise lignende utvekst på penisstreng

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

heisann Jeg har fått en kvise lignende utvekst på penisstrenger (ved der penishode starter). Kan bare sees når jeg drar forhuden tilbake. Den er verken vond eller øm. Lurer på om det kan være en vorte eller noe, men er litt usikker. Kan det eventuelt være noe annet? (herpes, klamydia, etc) Utveksten er rød med et noe hvitt "hode", trodde først det kanskje var en kvise, men ser ut som om den har vokst ut av penisstrengen. Den er ca 3-5 mm høy. Er det eventuelt noen "universale" kremer jeg kan bruke mot noe slikt? Eller bør jeg oppsøke lege? Har lyst til å bli kvitt denne greia så fort som mulig. På forhånd takk for hjelpen

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Hei,

Det er vanskelig å stille noen sikker diagnose på ting jeg ikke har sett, bare på grunnlag av en kort beskrivelse. Vorter ligner egentlig ikke på kviser, så det tror jeg egentlig ikke noe på. Herpes høres også meget tvilsomt og slett ikke klamydia. Det kan muligens være noen bakterieinfeksjon, f. eks. med stafylokokker, eller muligens en "forstoppet" talgkjertel. Du bør i alle fall ikke tukle med det selv. da blir det ganske sikkert bare verre, fordi sjansen for enfeksjon med en sintere bakterie i en slik åpent sår er meget stor. Du kunne prøve i noen dager med en antibakteriell salve, f. eks. bacitracin eller fucidin. Hvis det ikke hjelper og det ikke blir borte i løpet av noen få dager bør du søke legehjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...