Gå til innhold

Rødhet på penis

Anbefalte innlegg

Gjest pelle fykert

Rødhet på penishode kommer og går. Undertegnede er påpasselig med daglig rengjøring av penis. Problemet har vært tiltagende og oppleves som ubehagelig. Dette kan komme med dager eller ukers mellomrom. Innimellom kan jeg se små sår på penishode, og at det da kommer veske ut av de små sårene. Hva kan dette være ?. Kan det være forstadige til kreft ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301736-r%C3%B8dhet-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Den mest sannsynlikge diagnosen etter din beskrivelse er infeksjon med soppen Candida. Den forårsaker rødhet, ofte kløe, eventuelt hvitlig belegg. Det kan være selvfølgelig andre infeksjoner, f. eks. med bakterier, men jeg har ikke mulighet til å stille noen diagnose uten undersøkelse.

Jeg ville prøve med en antisopp salve, f. eks. Canesten i noen dager.Det kan du kjøpe i apoteket. Det høres ikke som noen forstadie til kreft. Hvis ikke Canesten hjelper bør du vise det til en lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...