Gå til innhold

Min første kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest Jente_15ioslo

Hei det er Freddag etter skolen. En jeg har vært interssert i lenge og blitt venn med, har inviert meg til Val Thorense. Jeg reiser i morgen. Har gledet meg lenge, men nå har jeg begynt å få litt sommerfuler i magen. Tror nok vi er kjærester etter denne turen. Ikke uten grunn han har spandert den. Jeg har aldrig vært sammen med noen før og aldrig gjort noe med noen før. Hva er det viktig for meg å tenke på. Så vi får en velykket tur. Jeg 15 han 19

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301763-min-f%C3%B8rste-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente_15ioslo

Ikke føl deg forpliktet til sex eller annet fordi han har spandert turen!

Og kanskje et selvfølgelig råd: Om det likevel skulle bli aktuelt med sex: Husk prevensjon! Å "hoppe av i svingen" er _ikke_ en sikker metode!

Forøvrig: God tur! :-)

For å være ærlig jeg føler meg veldig klar for sex, og har ordnet med prevansjon

Gjest Elextra

Val Thorense i de franske alpene? Hva sier foreldrene dine? Du er 15 og ikke 16 og han er 19. Jeg er nokså gammeldags på enkelte områder og hadde du vært min datter så hadde du måtte blitt hjemme.

Antakelig om hun var min datter også, men det er hun ikke, og det var ikke det hun spurte om :-).

Annonse

Gjest jente_15ioslo

Val Thorense i de franske alpene? Hva sier foreldrene dine? Du er 15 og ikke 16 og han er 19. Jeg er nokså gammeldags på enkelte områder og hadde du vært min datter så hadde du måtte blitt hjemme.

Pappa veit det ikke. Mamma og Pappa er skilt. Mamma liker det ikke, men føler ikke det er riktig å nekte meg det. Hun veit jo jeg er interessert i han. Fikk lov på en betingelse. At jeg begynte på p piller

trollemor;o)

Jeg skjønner godt at din mor ikke liker dette... Du skal være glad du ikke er min datter for da hadde du nemlig ikke fått lov;o)

Men, nå skal du jo reise og da er det viktig å huske på at du IKKE gjør noe du ikke har lyst til. Følg magefølelsen din og vær forsiktig.

God tur!

• 2 uker senere...
Gjest Jente_15ioslo

Jeg skjønner godt at din mor ikke liker dette... Du skal være glad du ikke er min datter for da hadde du nemlig ikke fått lov;o)

Men, nå skal du jo reise og da er det viktig å huske på at du IKKE gjør noe du ikke har lyst til. Følg magefølelsen din og vær forsiktig.

God tur!

Hei trollemor. Det var en fin ferie kom hjem i går. Vi er sammen nå. Følte magafølelsen min. Vi hadde derfor ikke sex første kvelden. Men andre kvelden følte jeg meg klar, det var også første gang for han. Hadde sex hver kveld etter det

trollemor;o)

Hei trollemor. Det var en fin ferie kom hjem i går. Vi er sammen nå. Følte magafølelsen min. Vi hadde derfor ikke sex første kvelden. Men andre kvelden følte jeg meg klar, det var også første gang for han. Hadde sex hver kveld etter det

Så bra at alt gikk bra:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...