Gå til innhold

Syns han sex er kjedelig...

Anbefalte innlegg

Gjest ikke flink

Jeg og samboeren har vært sammen i litt over to år.

Han er den første jeg har hatt sex med, men han har hatt mange før meg.

Jeg er nok ikke værdens beste i senga, men jeg gjør mitt beste. Men noen ganger føler jeg at han ikke syns jeg er god nok. Han har aldri sagt at jeg er god i senga, men sier ofte at jeg er et sexdyr fordi jeg vil ha det så ofte.

Men i det siste har jeg liksom mistet lysten en god del.Har ikke lyst hver dag slik som før.

Vi har prøvd mange forskjellige stillinger i senga, men jeg liker ikke den 69 stillingen, og jeg prøver si det til han. Men selv om jeg har sagt det, så spør han meg ofte om vi ikke kan gjøre det. Da føler jeg meg presset og prøver så godt jeg kan å si nei. Og som alle vet så er liksom ikke ordet Nei noe som menn liker å høre i senga.

Noen stillinger liker jeg ikke, og hvist jeg da sier det til han virker det som om han syns jeg er kjedelig å ha sex med.

Hva kan jeg gjøre?? Jeg vil ikke miste han bare fordi jeg er kjedelig i senga.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30178-syns-han-sex-er-kjedelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Jeg synes partneren din høres litt egoistisk ut. Når du sier at det er enkelte ting du ikke liker å gjøre, bør han respektere dine ønsker, ikke mase om at dere likevel skal gjøre det. Om du gir etter for hans ønsker, uten at du har noe glede av det selv, er det en helt naturlig reaksjon at du mister lysten.

Neste gang han prøver å overtale deg til å gjøre noe du ikke liker - kan du ikke komme med et alternativt forslag? Noe du liker spesielt godt, men som du vet at også han liker.

Ikke tenk for mye på at du skal være flink. En god elskerinne blir du når du føler deg trygg på deg selv og din seksualitet - når du møtes av velvilje og respekt fra partneren din og begge gjør sitt for at den andre skal ha det minst like godt som en selv har det. Det har han ikke forstått om han presser deg til å gjøre noe du ikke liker.

Annonse

At du ikke er verdensmester i sengen skal du ikke tenke......hvem er det???

Dere virker litt forskjellige når det gjelder å utforske sex, han virker litt mer "vill".

Har du tenkt på hvorfor du ikke liker 69-stillingen?, hvis du vet det, syntes jeg du skulle fortelle ham grunnen. At du har det ubehagelig under sexakten er jo totalt feil, og det burde han merke, hans deltagelse burde deretter dø ut, for mye av sexen er jo å se at partneren nyter, (selv om man også skal være litt egoist)og hvis du åpenbart ikke koser deg, burde han merke det.

Det at han var mer erfaren når dere ble sammen, kan jo føre til at han ser på visse ting som "normalt" i et seksuelt forhold.....ting som du kanskje ser på som mindre sexy.

Tenk om hans tidligere forhold har inkludert f.eks 69-stillingen, da kan det være vanskelig for han å forstå at dette ikke vil skje med deg, at du ikke liker den stillingen.....for hans tidligere kjærester likte det jo...

Man kan ikke bestemme seg for å like noe, men ofte er det snakk om å rive ned barrierer, slik at man kan lære seg å like noe, men da må lysten for å like det være tilstede.

Jeg syntes dere skulle snakke sammen litt rett fra "levra", slik at han blir klar på hvor dine grenser går og omvendt.....for i bunn og grunn handler det om en ting..respekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...