Gå til innhold

Menn med brunkrem og utrigning?

Anbefalte innlegg

http://www.kjendis.no/2008/03/14/529752.html

De sier de har mye mer draget på jentene enn den vanlige danske mann og at de er skikkelige menn.

Vel. I min verden bruker ikke menn sminke og ikke har de utrigning heller... Men jeg er gammel og helt ut for disse guttevalpene uansett. :o) Sikkert like greit.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301794-menn-med-brunkrem-og-utrigning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1205531919' post='3827877]

Fin kropp, men herregud for en attitude, eller på godt norsk-, for et oppsyn! Hehe. Ikke min stil.

Helten min var nettopp på teve. Gamle Don'ern eldest på et pent vis. I like!

Joda - han ser faktisk ikke så verst ut! Og åvidt jeg fikk med meg har ham humor også?

Akkurat nå er Peter Jöbeck på skjermen min - liten karamell! Men akk så ung og ikke minst er han jo i helt feil liga. :o) Men søt! Det er noe gutteaktig ved ham som trigger morsinstinktet i meg.

Joda - han ser faktisk ikke så verst ut! Og åvidt jeg fikk med meg har ham humor også?

Akkurat nå er Peter Jöbeck på skjermen min - liten karamell! Men akk så ung og ikke minst er han jo i helt feil liga. :o) Men søt! Det er noe gutteaktig ved ham som trigger morsinstinktet i meg.

Jepp, han er _akkurat_ min type mannfolk. Hadde slett ikke vært noe problem å endt opp alene med han *hehe*

Tror jeg må se en Miami Vice-episode *LOL*

Annonse

Off.. Disse gutta hadde jeg ikke snudd meg etter to ganger, eller kanskje det er nettopp det jeg hadde gjort, men da ikke av atrå, mer av forundring!

Ja, så forskjellig kan vi altså se :-) Jeg har aldri sett han begeistret for noe annet enn seg selv, og unge damer. Hele fyren bød meg i mot, rett og slettt. Det komplette bildet av en totalt narsissistisk person, verken mer eller mindre :-(

Ja, så forskjellig kan vi altså se :-) Jeg har aldri sett han begeistret for noe annet enn seg selv, og unge damer. Hele fyren bød meg i mot, rett og slettt. Det komplette bildet av en totalt narsissistisk person, verken mer eller mindre :-(

Oops..dette innlegget kom feil :-(

Off.. Disse gutta hadde jeg ikke snudd meg etter to ganger, eller kanskje det er nettopp det jeg hadde gjort, men da ikke av atrå, mer av forundring!

*Hehe* Akkurat! Hadde ikke snudd meg fordi de var stilige nei, men fordi jeg hadde vært svært forundret. Og jeg synes ikke det er rart at mange tror de er homofile - dette er ikke noe jeg forbinder med mannfolk i alle fall! :o)

Han ene der skulle jo alltid være et forbilde stilmessig, hele livet - "jeg lover!" Jadda... Skal vi snakkes om 15-20 år gutten? *hehe* Men for all del - vi var vel alle verdensmestre i den alderen der. :o)

Det der har ingenting med menn å gjøre!

Og "Pascal" har virkelig fått sving på hjernecella si:

''Alle piker ønsker da kjærester som minner om seg selv.''

He.he...Jan Thomas virker fornuftig i forhold til den gjengen der.

''He.he...Jan Thomas virker fornuftig i forhold til den gjengen der.''

Det verste er jo at du har helt rett - og det sier ikke så rent lite med tanke på Jan Thomas! *Rister av latter*

Annonse

Jeg er også for gammel, men hadde ikke ville hatt en mer jevnaldrende mann som så sånn ut.

Men når det er sagt så er det jo slik at mannsidealet forandrer seg. Nå synes vel de fleste siviliserte mennesker at det er en antikvert tankegang å si at det er 'femi' av en mann å ha et velpleid ytre og å bruke after shave. Jeg vil ihvertfall ikke ha en markatype som gnir seg med granbar under armhulene for å holde den verste svettelukta unna;-)

Så de yngre må få kunne velge sine egne manns- og kvinneidealer. Kanskje ender vi opp med blonde rog pudderparykker igjen om 100 år? I don't care! :-)

Jeg er også for gammel, men hadde ikke ville hatt en mer jevnaldrende mann som så sånn ut.

Men når det er sagt så er det jo slik at mannsidealet forandrer seg. Nå synes vel de fleste siviliserte mennesker at det er en antikvert tankegang å si at det er 'femi' av en mann å ha et velpleid ytre og å bruke after shave. Jeg vil ihvertfall ikke ha en markatype som gnir seg med granbar under armhulene for å holde den verste svettelukta unna;-)

Så de yngre må få kunne velge sine egne manns- og kvinneidealer. Kanskje ender vi opp med blonde rog pudderparykker igjen om 100 år? I don't care! :-)

''Jeg er også for gammel, men hadde ikke ville hatt en mer jevnaldrende mann som så sånn ut.''

*Grøss* En ting er nå 20-åringene som kler og ter seg sånn, men en 40-50-åring!? Huttetu... Det er faktisk hakket verre enn damer i 50-60 åra med miniskjørt og utringet kroppsnær overdel...

Mrs. Wallace

Gode poenger, jeg er helt enig. Mannen min er adskillig mer velstelt enn fedregenerasjonen vår, for å si det sånn. Og jeg ser på ungdommer jeg jobber med at det er helt andre ting som gjelder for dem igjen (skjønt ingen av gutta der bruker brunkrem, så vidt jeg kan bedømme). ;o)

Gode poenger, jeg er helt enig. Mannen min er adskillig mer velstelt enn fedregenerasjonen vår, for å si det sånn. Og jeg ser på ungdommer jeg jobber med at det er helt andre ting som gjelder for dem igjen (skjønt ingen av gutta der bruker brunkrem, så vidt jeg kan bedømme). ;o)

Brunkrem er jo ikke akkurat lekkert;-)

Gjest Ulvinnen

Han i midten hadde flotte brystmuskler å vise frem, da. Var ikke så værst pen heller, gikk absolutt an å hvile blikket på. De to på hver side av ham virket mye glattere og sleskere.

Nei, jeg kunne ikke tenkt meg å "hatt" ham, jeg går ikke på barnerov. Men å titte litt ville jeg gjerne gjort. :-)

Brunkrem er jo ikke akkurat lekkert;-)

Brunkrem er ikke lekkert på verken kvinner eller menn spør du meg. Litt foundation (heter det det?) er greit, men når det er så mye krem at hele ansiktet har fullstendig samme farge og overhode ingen striper eller rynker eller noe - så ser det bare grusomt kunstig og ekkelt ut etter min mening.

Brunkrem er ikke lekkert på verken kvinner eller menn spør du meg. Litt foundation (heter det det?) er greit, men når det er så mye krem at hele ansiktet har fullstendig samme farge og overhode ingen striper eller rynker eller noe - så ser det bare grusomt kunstig og ekkelt ut etter min mening.

Jeg synes ikke at problemet med foundation er at hele ansiktet får samme farge - det er vel nettopp det som er poenget: å jevne ut slik at huden blir jevn og fin. Så kan man heller ta på seg litt rouge.

Men tykke lag med foundation er jo ikke pent.

Her er foresten noen skikkelige brunkremkarer;-):

http://senkveld.nettblogg.no/images/thomas_20og_20harald_1160382373.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...