Gjest sunnysun Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 heisann! Jeg har gått på cipralex i noen måneder nå og de har hjulpet meg slik at jeg klarer å gå ut/ikke besvime når jeg får panikkanfall. Nå er jeg blitt uplanlagt gravid og er i 7 uke. Jeg tar fortsatt 10 mg pr kveld, men skal prøve å trappe ned til 5. Jeg ser at det er endel uenighet når det gjelder hvor skadelig det er med disse medisinene, hva vil du anbefale meg å gjøre? Jeg går til aktiv behandling hos psykolog og rosenterapeut for å få bukt med angsten, men tror ikke at jeg hadde vært så grei form som nå uten medisinene. Jeg tror ikke at jeg kommer til å klare flere dager med hjertebank, besvimelse og skjelvinger :-( Men visst Cipralex skader spiren må jeg holde ut uten dem. På forhånd tusen takk for svar :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301846-cipralex-og-graviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.