Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lurer25

hei. jeg er ei jente på 25 år og er sambuer med en gutt 28 år. vi har prøvd å få barn i sammens men det har endet opp i spotanabort 2 ganger nå i løp av ett år, første skulle jeg vært ca i ukke 14 men det viste seg på ul.lyd å være i uke 11 og den andre skulle jeg vært i uke 12 men der var fosteret ca 7 uker. har ikke fått noko konkret svar på hvorfor dette hendte. vi begge er daglige røykere og drikker alkohol moderat. jeg har 3 sunne og friske barn fra tidligere forhold, der var ikke noken komplikasjoner under svangersskap på noken av dem. hva kan grunnen være? vi vil gjerne ha barn sammens og har bestemt oss for og prøve på nytt nå, er det fare for at denne gangen skal ende i spotanabort også? hilsen jente25

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301888-spotanabort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...