Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en samboere som ble smittet av Klamydia i sitt forrige forhold. Vi skal nå forsøke å få barn sammen, men er bekymret for om dette kan ha påvirket hans muligheter noe??

Han ble bahandlet for dette 2 ganger, og ved et senere besøk hos legen etter endt behandling , var alt borte. men kan det komme tilbake hvis han ikke er sammen med noen som har smitten? Kan det blusse opp igjen av seg selv??

Og vi har også vært sammen uten prevensjon i lange tider nå, også i den usikre perioden, uten at det har blitt noe resultat av det,

men det er først nå vi virkelig skal sette oss inn i dette med å forsøke å få et barn, siden ingenting skjer når vi bare har sex annenhver dag gjennom hele syklusen....

Er det en fordel å ha sex ofte eller sjeldnere hvis dette kan ha svekket hans sædcelle kvalitet ???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301939-klamydia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest linja

Jeg tviler sterkt på at han får tilbakefall av klamydia. Da må han i såfall bli smittet på nytt. Det smittes sekuselt.

Når det gjelder mye eller lite sex, har jeg hørt av leger at det lønner seg å ha lite sex rundt eggløsning når man prøver å bli gavid..

Men noe må dere jo ha, skal det bli barn ;o)

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301939-klamydia/#findComment-2447845
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...