Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest calli

Jeg er ei jente på 27 år, for 10 år siden ble jeg operert for en cyste på eggstokken. (Hadde ikke vært til underlivsundersøkelse før, men fikk p-piller av legen for det) Cysten ble tilfeldig oppdaget under en undersøkelse etter at jeg hadde brukt piller i ca. 1 år. Denne var stor, ca. som en appelsin, og hadde ødlagt den ene eggstoken, den

ble derfor også fjernet.For snart 2 år siden ble jeg mor, etter ca. 5 mnd forsøk. Trodde kanskje at jeg ikke skulle lykkes pga. operasjonen ,en var heldig..

For 1 år siden begynte jeg på p-piller igjen (annet merke).

Det jeg nå lurer på er om jeg kan ha fått en cyste igjen, ettersom jeg nå som siste må hyppigere late vannet, ellers ingen smerter. Sist jeg var til undersøkelse var ved 6 ukers kontroll etter fødselen. Hvor fort kan en cyste vokse, og er det ikke midre sjanse for å få dette ved bruk at p-piller og ved svangerskap? Dersom det har noen betydning TROR jeg at jeg hadde en tvilling cyste, men er ikke sikker!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30196-cyste-p%C3%A5-eggstokken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...