Mikro-nurk Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hei! Jeg er noen uker på vei, og veldig usikker på hva som evt. kan være skadelig av påvirkning fra kjemikalier. Det ble malt her på jobben for en tid tilbake, og luktet temmelig sterkt. Det var vel ca en uke etter at det var ferdigmalt at jeg oppdaget graviditeten. Da jeg bestilte legetime spurte jeg om dette, og fikk beskjed om at hvis det var en uke siden, er det ikke noe farlig. Men jeg må for alle del ikke male selv. Men så skjer det så utrolig mye annet her i "våronna"... Det oljes gulver, og det bones. Det lukter temmelig sterkt av disse greiene. Men prøver å oppholde meg minst mulig de stedene dette skjer. Jeg aner jo ikke hva slags preparater som brukes, og kan derfor ikke få sjekket hva disse greiene inneholder. Har heller ikke noe lyst å fortelle på et så tidlig stadium at jeg er gravid. (Det er jo så tidlig at jeg nesten ikke tror det selv, en gang... ;-) ) Sånn generelt sett: kan det være grunn til å bekymre seg om dunsten fra oljete og bonete gulv? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302002-kjemikalier/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.