Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Heliox

Hei! Jeg er en mann på 40 år! Jeg mener selv å være/ha vært plaget med sopp, siden ca 1986. Jeg var i 1987 til en hudlege, som tvilte på min diagnose, men etter å ha tatt en hudavskrapning, sa han seg enig, og jeg fikk tabletter for 6.mnd. Etter dette var det borte til i 1992, men siden har jeg vært plaget. Jeg mener selv, at det er verst i hodet, hals, hender/fingre og føtter. Jeg har vært til flere leger og spesialister, men føler ikke jeg blir tatt på alvor. Den siste hudlegen jeg var til spurte om noen i familien hadde psoroasis, og da jeg bekreftet dette, avfeide hun med med at mine plager skyltes dette. Jeg er i tillegg redd for å smitte mine barn/kone, noe som sliter psykisk. Spørsmål : Hvor kan jeg få hjelp av noen som tar meg alvorlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302028-sopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...