Gjest Heliox Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hei! Jeg er en mann på 40 år! Jeg mener selv å være/ha vært plaget med sopp, siden ca 1986. Jeg var i 1987 til en hudlege, som tvilte på min diagnose, men etter å ha tatt en hudavskrapning, sa han seg enig, og jeg fikk tabletter for 6.mnd. Etter dette var det borte til i 1992, men siden har jeg vært plaget. Jeg mener selv, at det er verst i hodet, hals, hender/fingre og føtter. Jeg har vært til flere leger og spesialister, men føler ikke jeg blir tatt på alvor. Den siste hudlegen jeg var til spurte om noen i familien hadde psoroasis, og da jeg bekreftet dette, avfeide hun med med at mine plager skyltes dette. Jeg er i tillegg redd for å smitte mine barn/kone, noe som sliter psykisk. Spørsmål : Hvor kan jeg få hjelp av noen som tar meg alvorlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302028-sopp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.