Gjest Sakzi Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Vet ikke om jeg skal være glad eller lei meg.. Har vært sammen med kjærsten min i 4,5 år nå, og vi har et flott sex liv sammen. Et lite minus er at jeg ikke har fått orgasme sammen med han. Dette har vært litt vanskelig for min kjæreste som i tillegg sliter med at han syns utstyret sitt er for lite. Men han har taklet det bra, og maser ikke om min manglene orgasme. Tror nok det er mye min feil. For jeg greier ikke forklare han med ord hva han må eller ikke må gjøre. Akkurat det har nok litt med phsyken å gjøre, for jeg blir ikke tent lengre om jeg må forklare han hva han må gjøre, da stopper det liksom opp. Men like vel så tror jeg at jeg er flink til å vise med kropen hva jeg føler, og er absolutt ikke lydløs. Når jeg har det deilig, så kommer det lyder uansett om jeg ønsker det eller ikke.. Så han vet jo når jeg har det godt:) Men over til den "nesten-orgasmen" i går. Vi var egentlig litt trøtte bege to i går, så tror ingen hade planer om kosing eller sex den kvelden. Men han tok nå hånden sin ned og begynnte å kose litt med klitorisen. Noe som jeg selfølgelig ikke hadde noe i mot. Han holdt på litt og jeg koste meg mer og mer. Det tok ikke så mange minuttene før jeg følte at jeg (faktisk!) snart kom. Men prøvde å roe meg selv ned for å ikke ha for store forhåpninger om det. Dette hjalp ikke stort. Jeg kjente bare jeg beveget meg nærmere og nærmere en orgasme. Kjærsten min roet tempoet litt, noe jeg ikke var så begeistret for, så jeg dultet litt borti han for å få han til å fortsette tempoet. Jeg kjente jeg ble enda varmere. Ble nesten helt borte, hadde det så deilig. Men så gikk det saktere igjen. Dultet borti han på nytt. Ville ha mer:) Han fortsatte, og jeg kjente at NÅ kom orgasmen! Men da stoppet kjærsten min plutselig helt opp. Han hadde sovnet:( Det var derfor jeg måtte dulte borti han. Han holdt på å sovne! Han ble ganske så fortvilet da jeg vekte han igjen. Men da var det dessverre for sent. Selv om han prøve å gjøre alt han kunne for å komme dit igjen. Jeg vet ikke om han gjorde noe mer spesielt en vanlig i går. Muligens det kunne ha noe med at jeg var veldig trøtt, og hjerner var helt kobla ut. Kanskje jeg tenker mer på den orgasmen en jeg egentlig tror jeg gjør..? Det var bare så underlig. Og jeg har på følsen av at etter denne episoden, kommer jeg i alle fall til å tenke mer på det.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302074-fikk-nesten-orgasme-for-f%C3%B8rste-gang-i-g%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest makanaltså Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Takk for at du delte det med oss. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302074-fikk-nesten-orgasme-for-f%C3%B8rste-gang-i-g%C3%A5r/#findComment-2445638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakzi Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Takk for at du delte det med oss. hmm.. var det ment som ironi eller? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302074-fikk-nesten-orgasme-for-f%C3%B8rste-gang-i-g%C3%A5r/#findComment-2445639 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Huffda, jeg måtte jo le litt også når du skrev at han sovnet:-) Men hvorfor tok du ikke over selv? Klarer du å få orgasme alene? Det skal mer til å få orgasme sammen med en partner enn alene, derfor er det viktig å trene alene så man vet hva som skal til. Jeg synes ikke du skal gråte over dette, det er tross alt et stort skritt videre mot en orgasme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302074-fikk-nesten-orgasme-for-f%C3%B8rste-gang-i-g%C3%A5r/#findComment-2445666 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakzi Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Huffda, jeg måtte jo le litt også når du skrev at han sovnet:-) Men hvorfor tok du ikke over selv? Klarer du å få orgasme alene? Det skal mer til å få orgasme sammen med en partner enn alene, derfor er det viktig å trene alene så man vet hva som skal til. Jeg synes ikke du skal gråte over dette, det er tross alt et stort skritt videre mot en orgasme. Ja, det er jo litt komisk. vi hadde hatt en veldig lang dag begge to, så jeg tar det ikke inn på meg at han sovnet. Hadde vel kanskje tatt det mer inn på meg om vi hadde hatt sex. Greier å få orgasme selv. Men da bruker jeg dusjen. Har faktisk aldri fingret meg selv til orgasme. Det tenner meg liksom ikke.. Kunne nok ha overtatt da han hadde kommet så langt, men jeg ønsket jo helst at han skulle fått den gleden. På den andre siden, så burde jeg kanskje ha gjort det. Da hadde jeg fått prøve hvordan det var å få orgasme med han tilstede, selv om han sov.. Og kanskje det hadde vært enklere neste gang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302074-fikk-nesten-orgasme-for-f%C3%B8rste-gang-i-g%C3%A5r/#findComment-2445678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ja, det er jo litt komisk. vi hadde hatt en veldig lang dag begge to, så jeg tar det ikke inn på meg at han sovnet. Hadde vel kanskje tatt det mer inn på meg om vi hadde hatt sex. Greier å få orgasme selv. Men da bruker jeg dusjen. Har faktisk aldri fingret meg selv til orgasme. Det tenner meg liksom ikke.. Kunne nok ha overtatt da han hadde kommet så langt, men jeg ønsket jo helst at han skulle fått den gleden. På den andre siden, så burde jeg kanskje ha gjort det. Da hadde jeg fått prøve hvordan det var å få orgasme med han tilstede, selv om han sov.. Og kanskje det hadde vært enklere neste gang. Jeg tror det hadde blitt lettere neste gang hvis du hadde overtatt og du hadde klart det. Å få orgasme handler om trening, relativt enkelt for oss menn, men dere jenter kan slite litt. Får å få orgasme med han så tror jeg det er lurt å trene litt med fingrene for deg selv. Når du får til det, så er det likevel ikke sikkert at du klarer det med han med en gang. Men det er viktig at du selv vet hva som skal til, orgasme handler om å få den riktige stimulien, stramme de riktige musklene, riktig trykk, riktig hastighet, stoppe opp på riktig tidspunkt, starte opp igjen, tenke de riktige tankene, ligge i riktig stilling, osv, osv. Alt dette må læres alene først, før det kan prøves med en partner. Vet du ikke hva som skal til selv, så skal det mer til for at en pratner vet det. Men fordelen med dette er at det er veldig godt å trene på:-) Det som er bra er at du klarer å få orgasme, da vet du hva det er i alle fall:-) Tren i kveld:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302074-fikk-nesten-orgasme-for-f%C3%B8rste-gang-i-g%C3%A5r/#findComment-2445742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ja, det er jo litt komisk. vi hadde hatt en veldig lang dag begge to, så jeg tar det ikke inn på meg at han sovnet. Hadde vel kanskje tatt det mer inn på meg om vi hadde hatt sex. Greier å få orgasme selv. Men da bruker jeg dusjen. Har faktisk aldri fingret meg selv til orgasme. Det tenner meg liksom ikke.. Kunne nok ha overtatt da han hadde kommet så langt, men jeg ønsket jo helst at han skulle fått den gleden. På den andre siden, så burde jeg kanskje ha gjort det. Da hadde jeg fått prøve hvordan det var å få orgasme med han tilstede, selv om han sov.. Og kanskje det hadde vært enklere neste gang. Forresten, hva hvis han slikker deg da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302074-fikk-nesten-orgasme-for-f%C3%B8rste-gang-i-g%C3%A5r/#findComment-2445744 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Confusicus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 hmm.. var det ment som ironi eller? Det virker som om det er noen som mener alt som har med sex å gjøre er helt fryktelig :S Hvorfor kan de ikke like godt bare holde seg borte da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302074-fikk-nesten-orgasme-for-f%C3%B8rste-gang-i-g%C3%A5r/#findComment-2460185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.