Gå til innhold

Melanotan 2(blå lepper, Pittrer rundt hjertet ??)

Anbefalte innlegg

Gjest Engstlig G19

Heisann, jeg er en velltrent gutt på 19 år, trener 6 dager i uken. Jeg bruker nå melanotan2, dette er min 9 dag(sprøyte) med melanotan 2. jeg veier 66,4 kg å tar dosering på 0,07 ml. jeg blir ikke noe kvalm eller noe, merker bare jeg blir mer sulten, å får noen få føflekker her å der. men har kjent "stikking" i hjerte området, å fått blå lepper de siste dagene, er dette farlig? vill dette gå vekk med tiden? jeg er veldig opptatt av helsa mi, å vill ikke at dette skal ødlegge helsa mi. Jeg vet dette ikke er godkjent stoff, men vill fortsatt prøve. Men hvis jeg ikke tåler dette må jeg bare slutte. Blir bare litt red med disse blå leppene, å stikking\pittring rundt hjertet. håper på et svar å tusen takk for svar i forkant Mvh Engstlig G19

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...