Widder Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Jeg er i 5. mnd og har fått bekkenløsning. Ikke vært hos legen etterpå, og derfor ikke fått snakka med henne, men fra venninner har jeg hørt både at det er lurt å sitte stille OG at det beste er å bevege seg. Uansett ikke løfte tungt. Kan noen her være så snille å utdype hva jeg bør gjøre for å begrense smertene? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Du bør ikke sitte helt stille. Det beste er bevegelse og stabiliseringstrening. Dersom du har gangvansker, har du krav på å få dekket fysioterapi, vedkommende vil vise deg øvelser med Terapimaster / slynge. Trening i varmtvannsbasseng er også veldig bra. Hvis det blir skikkelig vondt å gå, kan det være ok å bruke krykker for å avlaste litt, ihvertfall dersom det er glatt utendørs. Skaff deg en saccosekk til å ha hjemme likegjerne først som sist, er vel mitt beste råd... Jeg opplevde faktisk å bli bedre mot slutten av begge mine svangerskap. Lykke til! 0 Siter
Gjest rullestolbruker Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Få henvisning til fysioterapeut, som har tilleggsutdannelse i bekkenløsningsplager. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.