Gå til innhold

Han blir ikke skikkelig hard...

Anbefalte innlegg

påskeharen2008

Jeg er gift med verdens flotteste mann. Vi utfyller hverandre veldig bra, og jeg har aldri truffet noen som har gitt meg så mye! Vi har det helt fantastisk sammen på alle måter, ja utenom en ting da... Helt siden vi ble sammen (6 år siden) har han hatt problemer med ereksjonen. Han blir stiv nok til å ha samleie, men det er veldig varierende hvor hard han blir og hvor lenge det varer.

Jeg har tenkt på å ta dette opp helt siden vi ble sammen. Men da ville jeg vente litt for å se om det ble bedre når han ble tryggere, og så plutselig føltes det for sent. Og nå er det kanskje virkelig alt for sent... Vi har et ganske fint sexliv egentlig (tenner veldig på hverandre), men jeg har perioder hvor jeg føler meg ganske frustrert. Jeg føler at mye av sexlivet vårt styres av penisen hans og når den er hard... Jeg elsker samleie og følelsen av å virkelig kjenne en mann inni meg. Jeg blir litt lei meg når jeg tenker på at jeg kanskje aldri skal føle dette igjen. Jeg var 20 da vi ble sammen. Hva bør jeg gjøre?

Jeg har prøvd å ta dette opp forsiktig noen ganger det siste året, men det blir ikke tatt helt på alvor fordi "det har jo gått greit før". Får meg ikke helt til å si at det egentlig aldri har gått greit...

Og hvis jeg bør ta dette opp; finnes det noe vi kan gjøre? Jeg har ingen interesse av å snakke om dette og få han til å føle seg usikker hvis det ikke har noe for seg. Noen som har erfaringer med dette og som har fått hjelp (eller har prøvd men ikke har fått det)? Håper på mer konkrete tips enn "gå til legen"... Hva kan legen gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302124-han-blir-ikke-skikkelig-hard/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...