Gå til innhold

Hva ville reaksjonen din vært?

Anbefalte innlegg

Gjest Noen ganger kan det bli slik...

Saken er at kjæresten min fikk tilbud om massaje av en kollega, hun har nylig blitt ferdig med sin utdanning innen det feltet. Både kjæresten min og hun jobber som ingeniører.

Han hadde ikke fortalt meg om dette selv om jeg flere annledninger hadde spurt om jeg skulle bestille massaje til han. Men han sa han ikke trengte det.

Jeg fant ut dette da han for en uke siden fikk melding av henne på mobilen. Der det sto at hun kunne massere han, siden hun nå hadde fri fra jobb. Han hadde lagra hennes mobil nr på en annen kamerats navn. Jeg leste meldingen og ble drit sur, er det bare jeg som overreagerer.

Han svarte tilbake til henne at han ikke kunne siden han skulle en tur sverige, noe han ikke skulle. Han nektet dette fordi han så reaksjonen min. Da jeg spurte han om hvorfor han ikke hadde fortalt meg om dette og hvorfor han hadde lagret nr hennes på kameratens navn. Så svarte han at han visste jeg ville reagere slik..at det går ann sier jeg bare.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302191-hva-ville-reaksjonen-din-v%C3%A6rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kåre Kruttlapp

Det første som slår meg etter hva du forteller så har du lest din kjærestes meldinger på hans telefon uten lov.Du bør ha en begrunnet mistanke for at han bedrar deg for å kunne foreta en slik handling.

En annen ting er at det er utrolig klønete av ham å få en kollega til å "massere" ham med mindre han har en "skjult agenda"med denne kvinnen! Når han i tilegg "kamuflerer" hennes navn under et "pseudonym" er "melet" i posen ikke rent mener jeg!

Men det er mye mer verdig av deg å "fronte"ham på hvordan dere har det sammen i forholdet enn å luske i innboksen hans!

Det skal være under din verdighet med mindre du har en meget god grunn.