Gå til innhold

Hva ville reaksjonen din vært?

Anbefalte innlegg

Gjest Noen ganger kan det bli slik...

Saken er at kjæresten min fikk tilbud om massaje av en kollega, hun har nylig blitt ferdig med sin utdanning innen det feltet. Både kjæresten min og hun jobber som ingeniører.

Han hadde ikke fortalt meg om dette selv om jeg flere annledninger hadde spurt om jeg skulle bestille massaje til han. Men han sa han ikke trengte det.

Jeg fant ut dette da han for en uke siden fikk melding av henne på mobilen. Der det sto at hun kunne massere han, siden hun nå hadde fri fra jobb. Han hadde lagra hennes mobil nr på en annen kamerats navn. Jeg leste meldingen og ble drit sur, er det bare jeg som overreagerer.

Han svarte tilbake til henne at han ikke kunne siden han skulle en tur sverige, noe han ikke skulle. Han nektet dette fordi han så reaksjonen min. Da jeg spurte han om hvorfor han ikke hadde fortalt meg om dette og hvorfor han hadde lagret nr hennes på kameratens navn. Så svarte han at han visste jeg ville reagere slik..at det går ann sier jeg bare.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302191-hva-ville-reaksjonen-din-v%C3%A6rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kåre Kruttlapp

Det første som slår meg etter hva du forteller så har du lest din kjærestes meldinger på hans telefon uten lov.Du bør ha en begrunnet mistanke for at han bedrar deg for å kunne foreta en slik handling.

En annen ting er at det er utrolig klønete av ham å få en kollega til å "massere" ham med mindre han har en "skjult agenda"med denne kvinnen! Når han i tilegg "kamuflerer" hennes navn under et "pseudonym" er "melet" i posen ikke rent mener jeg!

Men det er mye mer verdig av deg å "fronte"ham på hvordan dere har det sammen i forholdet enn å luske i innboksen hans!

Det skal være under din verdighet med mindre du har en meget god grunn.

Det første som slår meg etter hva du forteller så har du lest din kjærestes meldinger på hans telefon uten lov.Du bør ha en begrunnet mistanke for at han bedrar deg for å kunne foreta en slik handling.

En annen ting er at det er utrolig klønete av ham å få en kollega til å "massere" ham med mindre han har en "skjult agenda"med denne kvinnen! Når han i tilegg "kamuflerer" hennes navn under et "pseudonym" er "melet" i posen ikke rent mener jeg!

Men det er mye mer verdig av deg å "fronte"ham på hvordan dere har det sammen i forholdet enn å luske i innboksen hans!

Her hadde du tilbakefall til disse utropstegnene igjen. Det hadde vært så godt om du ville utelate noen.

Med bedende påskehilsen fra

Gjest får være måte på

Her leses alt som den andre parten har både i brev,msn,sms, mail og lommebok.

De er jo et par!? Jeg krever full åpenhet i et parforhold ellers kan det bare være hvis den ene har noe å skjule.

Annonse

Her hadde du tilbakefall til disse utropstegnene igjen. Det hadde vært så godt om du ville utelate noen.

Med bedende påskehilsen fra

Jeg har nok gått glipp av noe viktig - hva er så ille med tre utropstegn i et relativt langt innlegg som det?

Anførselstegn derimot, var det mer enn nok av..

:o)

Jeg har nok gått glipp av noe viktig - hva er så ille med tre utropstegn i et relativt langt innlegg som det?

Anførselstegn derimot, var det mer enn nok av..

:o)

Historien om utropstegnene startet for flere uker siden. Men vi har sikkert alle våre språklige og tegnsettingsmessige særheter.

Gjest Noen ganger kan det bli slik...

Jeg har ikke lest hans meldinger uten lov. Vi pleier å lese hverandres meldinger her i huset uten å spørre hverandre. Han sier jo at han ikke har noe tanke bak massasjen, var bare redd for at jeg skulle bli sjalu. Hun har jo kjæreste, men det som er mest sårende for meg er at han løy om dette.

Jeg har ikke lest hans meldinger uten lov. Vi pleier å lese hverandres meldinger her i huset uten å spørre hverandre. Han sier jo at han ikke har noe tanke bak massasjen, var bare redd for at jeg skulle bli sjalu. Hun har jo kjæreste, men det som er mest sårende for meg er at han løy om dette.

Han løy for å unngå bråk og fordi du ville bli sjalu. Du synes det verste er at han løy. Er du helt sikker på at du ikke ville ha reagert negativt uansett?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...