Gå til innhold

Litt ekkelt med oralsex

Anbefalte innlegg

Gjest kasuka

Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 8 mnd, og han har gitt meg oralsex et par ganger før. Jeg har aldri hatt noen annen sexpartner og dermed aldri sugd noen, så jeg kviet meg litt for å gi han det samme tilbake. I går tok jeg dog steget ut, og sugde han for første gang. Jeg vil jo prøve å gi han maks nytelse. Jeg synes det var helt greit, men jeg følte meg så skitten i munnen etterpå. Det luktet litt der nedentil, og jeg tror det er derfor jeg syntes det var litt ekkelt (regner med at svak lukt er helt normalt?). Er det egentlig så mye å være redd for? Han har jo ingen kjønnssykdommer, men er bakteriefloraen nedentil ellers noe å være redd for? Hvordan er det med evt. soppinfeksjon? Kan det smitte via oralsex?

Til slutt, noen tips til hva som er godt for gutten under oralsex? Ble litt klønete og famlete i går, og vil gjerne gjøre det litt bedre neste gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302200-litt-ekkelt-med-oralsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest solskinn ute i dag

Gjør slike ting rett etter dusjing eller dusj i sammen.

Det går også ann å be gutten vaske seg litt med en fille.

Helt rent er uten lukt. Da er det best selvsagt.

Ellers så kan du også pusse tennene dine etter en omgang slik at du føler deg ren igjen. Men ingenting er farlig hvis gutten ikke har sykdommer.

Gjest Renslighet en dyd

De aller fleste mener det er viktig å være ren før suging, gjelder begge kjønn.

Vi trenger ikke være syke for at det skal lukte eller smake litt "skittent", skrittet vårt er tross alt ganske inneklemt og det blir klamt og svett der. Dessuten så får de fleste gutter "ost" under forhuden og de fleste jenter har noe til mye utflod. Slik er det bare og alt dette gjør at vi er litt "skitne" i underlivet en helt vanlig dag.

Derfor synes mange at det er godt å ta en god dusj først. Det kan være en bedre følelse for den som skal suge/slikke og det kan være en bedre følelse for den som skal by frem kjønnet sitt.

Et rent kjønn skal hverken lukte eller smake ille. Det skal være tilstrekkelig å vaske kjønnet sitt med rent vann.

Litt svak kjønnslukt er helt normalt ja, men du kan jo be ham ta en sving innom badet og fli av snoppen før dere går til sengs. :o)

Ang. teknikk så er det beste å spørre ham rett ut hva han synes er godt og be ham fortelle deg hvordan du skal gjøre det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...