Gjest asdfasdf2 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Har vore plaga med eksem på heile kroppen heilt sidan fødselen, men har gradvis vorte betre på deler av kroppen. Har fortsatt litt eksem på hendene (på oversida), og brukar milde kortisonsalvar. (Hydrokortison, Apolar, etc.) No er eg 20 år og har i dei siste 4-5 åra vore sterkt plaga av ekstrem hudflassing i handflatene. Mister all huda, heilt fra begynnelsen på handa, til ytterst på fingertuppane. Avflassinga foregår heilt uregelmessig. Ei veke kan det vere bra, mens neste veke kan eg rive av store flak av hud uten problemer. Har ikkje mykje kontakt med vatn og sjelden/aldri hatt kontakt med kjemikalier. Brukar aldri "arbeidssåpe", og andre vaskemiddel med parfyme. Kun Eucerin, og liknande milde produkt. Har prøvd å finne eit mønster på avflassinga, men har ikkje lykkast med dette. Har eit relativt aktivt yrke der eg brukar hendene mykje, men har sett at situsjonen er heilt uforandra om eg tar opphold i arbeidet. I ferier o.l er problemet minst like stort. Særleg om sommeren, då problemet sikkert (?) blir forverra pga svette hender. Har besøkt fast- og turnuslegar med problemet mitt mange gongar, utan å fått hjelp. Siste gongen, vart eg sendt til hudavdelinga på Ålesund sjukehus. Der fekk eg ingen hjelp - dei hadde aldri sett dette før. Einaste legen gjorde, var å skrive ut ein resept på ein sterk kortisonsalve (Dermovat) for den eventuelle eksemen min (oppå) hendene mine. Dette meinar eg er tull, pga all kortisonen kan vel vere med på å gjere huda mi enda tynnare enn den er. (?) Brukar mange feite kremar til vanleg. NAF Krembase og Ceridal brukar eg stort sett heile dagen, pga av meget tørre hender. Har forsøkt med utallige andre kremar også, i kortare og lengre periodar. (LPL, Locobase Repair, Avène, osv.) Kva kan dette vere? Kor kan eg evt. henvende meg med dette problemet om du ikkje har råd? Utlandet? Takk for all hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302259-ekstrem-hudflassing-i-handflater/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jon Langeland, hudlege Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hei! Den typen tørrhet som du beskriver sammen med eksem fra du var liten er ikke helt uvanlig, men høres hos deg ut til å være mer uttalt enn det vi vanligvis ser. Som regel er det tørrhet i fotsåler også spes i barneårene, såkalt "gummistøvleeksem" eller også kalt "dermatitis plantaris sicca". Men som du nøye beskriver, er det ganske typisk at tørrheten er dominerende med veldig liten grad av eksem. Derfor er det viktigere med fete fuktighetskremer enn med sterke kortisonsalver som kan gi tynn hud og ekstra problemer ved lang tids bruk. Jeg pleier å foreslå en fet fuktighetskrem til bruk om natten med innhold av salicyl 3 % og glycerol 3 % i vaselin til bruk om natten evt med hvite vanter og tynne plasthansker utenpå. Ellers høres det ut til at du gjør de riktige tingene og unngår vann og irritasjonsmomenter for huden samt fete kremer om dagen også. Siden det jo er en form for eksemkomponent som medvirker, kan du evt også prøve en ny salve som heter Protopic, som virker på en litt annen måte enn cortison- preparatene. Men da bør huden være ganske hel, for den salven kan svi og gi ubehag i hvert fall til å begynne med. Tror ikke du nødvendigvis får noen bedre hjelp i utlandet, dessverre. Og noe av problemet ditt er jo arvelig og vedvarende, så det er først og fremst et lindrende opplegg som demper og reduserer utbruddene, du må ta sikte på. Lykke til! Hilsen Hudlegen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302259-ekstrem-hudflassing-i-handflater/#findComment-2448067 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.