Alfride Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 For seks år siden opplevde jeg en låsning i brystryggen som kiropraktor brukte mange behandlinger på å få opp igjen. Årsaken til problemet den gangen er uvisst, men jeg gjetter på mange vonde følelsesmessige ting som over tid fikk meg til å lage meg et "skillpaddeskall". I ettertid har samme problemet fortsatt å komme tilbake, de senere to år med raskere og raskere intervall. Jeg går nå til kiropraktor omtrent hver åttende uke for å holde bevegelse i skuldre, nakke, brystrygg og tidvis hofter. Det kan se ut som problemet egentlig er muskulært, altså muskler som opptrer "irrasjonellt" og får skjellettet til å låse seg i feil stilling. Jeg trener jevnlig. Strekker ut. Har vært hos psykolog. Har vært hos naprapat, akupunktur, fotsone og bortimot det som finnes av mulige behandlinger. Alikevel er problemet vedvarende. Jeg får store kuler som verker i musklene over nakke, under skulderblad, på hver side av ryggsøylen der det alltid føles som det står en skrutrekker mellom hvirvlene. Jeg har vonde kuler i muskel over begge hofter bak. Under armene, muskelfester ved albue og forran over brystene. Det skal ingenting til før alt stivner og jeg får murrende hodepine av det. Jeg sliter med å sove på grunn av det. Har vært i røntgen i en slik trommel, uten at noe galt ble funnet. Det er tatt blodprøver for diverse reumatiske ting. Heller ikke noe hormonellt galt. Så hva i helsike er det som er feil med meg?! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302279-vonde-muskler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.