Gjest kvinne 46 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 ''Trur ikkje mi familie er klar over kor mykje det såra meg/kva det gjer med meg. Vi er alle så "snille og omsorgsfulle".'' Men det er sikkert fint å vite for deg? Tenk om de visste.. Da hadde det kanskje vært verre å forstå hvorfor de gikk dit. ''Om eg og mannen min hadde blitt bedt også hadde det blitt annerledes. Men det kunne han ikkje, for det blei ekkelt for han, sa han til meg. Og hadde familien snakka til meg på førehand, hadde det vore greit. Det er det at dei ikkje bryr seg om å vite om mine følelser som er vondt.'' Jeg tror de kanskje ikke forstår hvor mange følelser som er blitt satt i sving hos deg pga det bryllupet. Jeg tviler på at noe er gjort for å såre deg, men de burde kanskje spurt deg på forhånd. Når de ikke forstår det av seg selv tyder det kanskje på kommunikasjonssvikt eller at de rett og slett ikke kjenner deg og dine følelser. ''Eg prøver også å få til ting bra. Eg tok f.eks. med meg stemora og barna til byen for å kjøpe klær til barna til festen. Ho fekk med seg kun 600 kr. Ho fortalde at ho fekk kun lov å kjøpe seg klær i heimlandet for der var klærne billigare. Eg betalte alt for oss alle. Vi hadde ein fin tur.'' Alt høres ut til å være på plass her Det er ikke så mange som er på shopping med sin eks' kommende kone. Jeg vil fremdeles si at jeg forstår dine såre følelser, men jeg forstår også resten av gjengen her. Jeg tror ikke noe er gjort for å såre deg. Kanskje du ikke har lagt bak deg det negative med din eks enda? Sånt kan sitte i lenge. Nei eg tør ikkje sei til dei følelsane mine. Eg trur ikkje det kjem noko godt utav det i vårt tilfelle. Har erfart for mange slag i andletet. F.eks. eit støttemøte for meg sist eg var innlagt på psyk. Legen anbefalte meg å gå ut av ekteskapet. Der sat søstrene og mor mi og forsvarte eksen under heile møtet. (dei takla ikkje å sjå at eg og mannen blei skilt, av hensyn til barna. Og då var løysinga å legge meir ansvar på meg) Eg er ikkje ferdig med den smerta eg blei påført i ekteskapet. Til det blei eg for skada. Det har blitt bedre etter kvart som eg har fått satt ting på rett plass. Eg er nyskjerrig på korleis eksens nye kone greier å løyse problema. Eg fortel ingenting frå mitt tidlegare ekteskap til henne, men eg prøver å støtte henne i det positive når ho er forvirra. Det var det eg ønskte mine nære skulle gjere for meg :-) Eg føler du forstår, og eg forstår det du belyser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302282-familie-i-eksens-bryllup/page/2/#findComment-2447537 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.