Gå til innhold

anbefalt kirurgi i mit tilfelde?

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 21, jeg har spilt ishockey og ellers drevet å trent en god del.

Alltid har jeg trodd det at trente jeg bra nok skulle mine legger bli litt mindre og jeg ville kunne shoppe andre sko enn joggesko og alt annet som er lavt. Jeg har utrolig store komplekser med leggene mine, har alltid hatt det og blir nok ikke kvitt det om de ikke blir mindre.

Jeg har har ganske små føtter (str 36-37), er 163 høy og veier akkurat nå litt mye da jeg ikke har blitt kvitt de ekstra kg etter å ha gått gravid. Svangerskapet har resultert i at leggene mine kun har blitt mye større og har fått en del strekkmerker også; fra bak kneet og ned over leggen. Så nå får jeg ikke på meg bukser over leggen lengere *hehe* og må bruke guttebukser, synes ikke dette er optimalt i det heletatt!

Ville du anbefalt kirurgi for å få leggene mindre? Eller finnes det en hemmelig vei for å få de mindre uten kirurgi?

Håper på svar. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302290-anbefalt-kirurgi-i-mit-tilfelde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...