Gå til innhold

Samlivsbrudd - tiden etterpå

Anbefalte innlegg

Gjest Påskesorg

Jeg og eksen flyttet fra hverandre for 5 mnd. siden. Vi har 3 barn sammen. Hadde da holdt sammen i 12 år.

Vi var veldig enige om bruddet, og alt har gått prikkfritt fra deling av hus og fordeling av barna. Vi sammarbeider utrolig greit sammen. Etter 4 år i forholdet satt vi med 3 barn. Føler vell att vi aldri fikk tid til å være kjærester.

Nok om det. .......

Er det mulig å glemme alt det vonde som har blitt sagt og gjort. Sitter igjen med ett savn etter familien min og eksen. Alt det kjekke vi gjorde sammen, ferier vi reiste på. Det har virkelig gått opp for meg hva jeg har mistet. Er dette bare noe jeg må gå gjennom? - en prosses hvor jeg må jobbe meg selv. Jeg gråt hver dag de 3 første mnd, det har gått betre etterhvert, men nå etter en høytid har jeg virkelig savnet det å være sammen - hele familien.

Trenger vell bare en brekreftelse på att vi gjorde det rette.

Noen der ute som går eller har gått igjennom det samme og vil dele dette med meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302351-samlivsbrudd-tiden-etterp%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann du.

Jeg vet hvor tøft det er å gå igjennom et samlivsbrudd, det er vanskelig og vondt for alle parter.

Dere har vært sammen i 12 år, det er lenge, dere har vært knytt til hverandre, dere har bodd sammen. det er ikke rart at du føler det slik du gjør.

Det er og normalt å føle savn og tenke på alt det positive dere hadde sammen etter et brudd.

Men det er jo en årsak til hvorfor det ble brudd.

Det er og mange par som glemmer å være kjærester når de får barn, de er foreldre for barna sine, men de glemmer og har ikke tid til hverandre og kjærligheten, og det er ingen som kan slik i det uendelige uten at det går galt.

Det er heller ikke rart at du savner din familie i påsken, for dere feiret påsken sammen i mange år, og plutselig gjør dere det ikke lenger. og tanker og følelser er spessielt vanskelige å takle i slike høytider.

Men hva tenker du om din ex, og hvilke følelser har du om han og deg sammen igjen+

Hadde du det godt med han da dere bodde sammen, tenk på hvordan dere hadde det sammen, ønsker du å ha det slik igjen+

Komuniserte dere godt sammen+ ps. mitt spørsmåltegn funker ikke.

Kjærlighetssorg er alltid vondt, men det du føler er normalt, jeg hadde det slik selv, hvordan er din hverdag, kommer du deg ut med venner osv.

Men jeg kan love deg at med tiden vil smerten bli mer borte.

Men kanskje du skal snakke med han, fortelle han hva du føler, kanskje det kan hjelpe deg å komme igjennom sorgen, eller kanskje det kan hjelpe dere å finne tilbke igjen med tiden.

Håper det beste for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...