Gå til innhold

Sexleketøy - anbefaling - orgasmevansker?

Anbefalte innlegg

Gjest Sjenert i dag...

Da har jeg kjøpt inn leken fra sex skolen på tv3 - mx fighter. Og til tross for at jeg har et velfylt utvalg av diverse vibrerende leker fra før, ble jeg veldig overrasket.

For å si det sånn - den var verdt HVER krone.

Til alle som sliter med å få orgasmer - denne tror jeg er svaret!

Fortsetter under...

Gjest Sjenert i dag...

link?

http://ceciliekjensli.no/show-item/6511_mx-fighter_bestselger/

Dyrt, men verdt det. Og ikke bli redd da den kommer ut av esken... Den er stor. Den bråker som fy. Det er ledning. Og den ser rar ut. Men det er garantert orgasme på tretti sekunder. (Hvis du er treg å få i gang).

Annonse

Gjest Fru Verksmester Larsen
Mary Poppins
Gjest ViViola

HÆ? Eh, åssen får du til det, da? Den har jo et veldig stort hode, liksom, og veldig digre "knotter". Hm, har en slik jeg også, men jeg har aldri tenkt på DET formålet...

HÆ? Eh, åssen får du til det, da? Den har jo et veldig stort hode, liksom, og veldig digre "knotter". Hm, har en slik jeg også, men jeg har aldri tenkt på DET formålet...

Ikke bruk de blå "koppene" som følger med som tilbehør. Med denne får du orgasme på en to tre. Bare stimuler klitoris eller området rundt. Den kan være litt tøff å ta rett på klitten, men jeg lover deg supre orgasmer.

Jøss.. Den så jo veldig lik ut. Er den virkelig like god tror du? Er det sterk vibrering på den?

Ja, det er sterk vibrering på den. Og den går på strøm. Slipper batteridrevne ting som batteriet alltid blir flatt på like før det går. Løp å kjøp. Jeg lover deg mange gode orgasmer. Min hadde jeg ikke klart meg uten. Har hatt den i mange år.

Gjest ViViola

Ikke bruk de blå "koppene" som følger med som tilbehør. Med denne får du orgasme på en to tre. Bare stimuler klitoris eller området rundt. Den kan være litt tøff å ta rett på klitten, men jeg lover deg supre orgasmer.

Interessant! Takk for svar!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...