Gå til innhold

Kjærlighet..

Anbefalte innlegg

Gjest vanskelig ja...

Av og til lurer jeg på om kjæresten min er den rette for meg.

Jeg er 23 år og vi har vært sammen i snart 5 år, og jeg er jo veldig glad i han.

Han er ikke spesielt kjekk. (ikke at det har noen betydning sånn sett) Og han er ikke den første jentene ser etter for å si det slik. Så jeg behøver ikke å bekymre meg for andre jenter.

Det som bekymmrer meg er om jeg er sammen med han for å "heve" meg selv. Hvordan skal jeg forklare dette..

Jeg har hatt velig lav selvtilit, og tiltider hater meg selv. Men innerst inne så vet jeg jo at jeg ser bedre ut en det jeg føler meg.

Og jeg tror jeg kanskje er finere en noen av de andre jentene kjæresten min eventuelt hadde fått hvis ikke vi var sammen.

Føler litt at jeg skryter av meg selv nå.. det er ikke det jeg ønsker..

De fleste fikk sjokk da vi ble sammen, og kameratene hans har sagt mange ganger at denne jenta må du passe godt på osv. Jeg syns jo det er veldig koselig å høre slike ting, og har jo fått litt bedre seltilit av det. Og tror også han har fått bedre selvtilit av at han har fått seg en "bra" dame..Men det er ingen som har sagt noe slikt til meg, at jeg må passe på han.

Jeg vet han elsker meg utrolig høyt, noe han sier både til meg og andre. Han er også en utrolig god elsker.

Jeg har det veldig bra sammen med han, men føler det er ett eller anet som ikke stemmer..

Kan det ha noe med at jeg vet hvor mye han elsker meg, og at jeg liker følelsen at at noe er avhengig av meg..?

Jeg er veldig forvirret, jeg har aldri hatt noen kjærester før han. Kanskje jeg ikke vet va det å elske betyr..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302509-kj%C3%A6rlighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...