Gå til innhold

Intimbarbering og GU-sjekk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Uten nick nå, det ble litt pinlig...

Jeg synes faktisk det er flaut å være nybarbert når jeg skal på GU, av den grunn at jeg er redd legen skal tro at jeg har "pyntet meg" for ham:-)

He-he, minner meg om den gangen jeg havnet på sykehuset litt sånn brått og uheldig - og var svært barbert.... Det var leeenge før det ble vanlig å barbere seg der nede; jeg hadde dengang en utrolig morsom elsker som likte å eksprimentere.

Problemet var bare at jo mer smertestillende som ble pumpet inn i kroppen min, jo mer snakket jeg om denne intimbarberingen og vårt suverene sexliv. Jeg hørte selv hva jeg sa, men jeg var liksom ikke i stand til å stoppe min egen babling.

Gjett om det var pinlig, da, når jeg kom til meg selv igjen... Og ja, jeg havnet på sykehuset med underlivsrelaterte problemer, så det var ikke mulig for de ansatte å unngå å se at jeg snakket sant...

He-he, minner meg om den gangen jeg havnet på sykehuset litt sånn brått og uheldig - og var svært barbert.... Det var leeenge før det ble vanlig å barbere seg der nede; jeg hadde dengang en utrolig morsom elsker som likte å eksprimentere.

Problemet var bare at jo mer smertestillende som ble pumpet inn i kroppen min, jo mer snakket jeg om denne intimbarberingen og vårt suverene sexliv. Jeg hørte selv hva jeg sa, men jeg var liksom ikke i stand til å stoppe min egen babling.

Gjett om det var pinlig, da, når jeg kom til meg selv igjen... Og ja, jeg havnet på sykehuset med underlivsrelaterte problemer, så det var ikke mulig for de ansatte å unngå å se at jeg snakket sant...

Hehe. Skjønner godt at du ikke bruker det vanlige nicket ditt;)

Annonse

Huff, ja kanskje ikke nybarbert er det flaueste man kan oppleve:-)

Annonse

Hvis jeg vet jeg må ha gu når jeg går til legen sørger jeg for å være nybarbert så han slipper å lete seg frem mellom hårstubber eller granskog. ;o) Har igjen en liten dusk da.