Gå til innhold

Intimbarbering og GU-sjekk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Uten nick nå, det ble litt pinlig...

Jeg synes faktisk det er flaut å være nybarbert når jeg skal på GU, av den grunn at jeg er redd legen skal tro at jeg har "pyntet meg" for ham:-)

He-he, minner meg om den gangen jeg havnet på sykehuset litt sånn brått og uheldig - og var svært barbert.... Det var leeenge før det ble vanlig å barbere seg der nede; jeg hadde dengang en utrolig morsom elsker som likte å eksprimentere.

Problemet var bare at jo mer smertestillende som ble pumpet inn i kroppen min, jo mer snakket jeg om denne intimbarberingen og vårt suverene sexliv. Jeg hørte selv hva jeg sa, men jeg var liksom ikke i stand til å stoppe min egen babling.

Gjett om det var pinlig, da, når jeg kom til meg selv igjen... Og ja, jeg havnet på sykehuset med underlivsrelaterte problemer, så det var ikke mulig for de ansatte å unngå å se at jeg snakket sant...

He-he, minner meg om den gangen jeg havnet på sykehuset litt sånn brått og uheldig - og var svært barbert.... Det var leeenge før det ble vanlig å barbere seg der nede; jeg hadde dengang en utrolig morsom elsker som likte å eksprimentere.

Problemet var bare at jo mer smertestillende som ble pumpet inn i kroppen min, jo mer snakket jeg om denne intimbarberingen og vårt suverene sexliv. Jeg hørte selv hva jeg sa, men jeg var liksom ikke i stand til å stoppe min egen babling.

Gjett om det var pinlig, da, når jeg kom til meg selv igjen... Og ja, jeg havnet på sykehuset med underlivsrelaterte problemer, så det var ikke mulig for de ansatte å unngå å se at jeg snakket sant...

Hehe. Skjønner godt at du ikke bruker det vanlige nicket ditt;)

Annonse

Huff, ja kanskje ikke nybarbert er det flaueste man kan oppleve:-)

Annonse

Hvis jeg vet jeg må ha gu når jeg går til legen sørger jeg for å være nybarbert så han slipper å lete seg frem mellom hårstubber eller granskog. ;o) Har igjen en liten dusk da.

Hehe, lete seg fram. Jeg har da heller ikke så mye urskog at det er vanskelig å finne fram:-)

AneM1365380603

Hvis jeg vet jeg må ha gu når jeg går til legen sørger jeg for å være nybarbert så han slipper å lete seg frem mellom hårstubber eller granskog. ;o) Har igjen en liten dusk da.

Ha ha ;) Nå ble jeg å tenke på en mail jeg fikk nylig. Den dama hadde gedigen dott. Jeg prøvde å finne bildet på en webside, men var ikke så heldig der. Det var manipulert da ;)

Ha ha ;) Nå ble jeg å tenke på en mail jeg fikk nylig. Den dama hadde gedigen dott. Jeg prøvde å finne bildet på en webside, men var ikke så heldig der. Det var manipulert da ;)

Er det den med en gammel dame som står ute foran en seter eller noe slikt? Isåfall har jeg sett den også;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...