Gå til innhold

Intimbarbering og GU-sjekk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He-he, minner meg om den gangen jeg havnet på sykehuset litt sånn brått og uheldig - og var svært barbert.... Det var leeenge før det ble vanlig å barbere seg der nede; jeg hadde dengang en utrolig morsom elsker som likte å eksprimentere.

Problemet var bare at jo mer smertestillende som ble pumpet inn i kroppen min, jo mer snakket jeg om denne intimbarberingen og vårt suverene sexliv. Jeg hørte selv hva jeg sa, men jeg var liksom ikke i stand til å stoppe min egen babling.

Gjett om det var pinlig, da, når jeg kom til meg selv igjen... Og ja, jeg havnet på sykehuset med underlivsrelaterte problemer, så det var ikke mulig for de ansatte å unngå å se at jeg snakket sant...

Hehe...bra....

Bra og bra... He-he, jeg ler av det nå, men jeg var svært pinlig berørt dengang da...

Historien var i alle fall bra, hehe. Joda, jeg skjønner at det er og var pinlig. Men det meste er nok glemt nå og ingen husker hvem du er lenger, selv om de husker historien:-)

tzatziki1365380058

Jeg synes det er best å være nybarbert :)

Så slipper han hårene og jeg tenke på at han ser hårene :)

Tror ærlig talt han tenker mer hvis han ikke ser hårene, enn hvis han ser dem. Det er tross alt mer naturlig med hår nedentil enn ikke, nå snakker jeg ikke statistisk, men på hvordan kvinner er "som gud har skapt dem". Så tanken på hvorfor, hvordan osv kan da vel heller melde seg når noen har frisert seg enn hvis de ikke har gjort det?

Men egentlig tror jeg ikke gyn bryr seg spesielt mye om frisyren , uansett... :)

Gjest thats for sure

Hadde jeg vært lege eller sykepleier hadde jeg nok ledd lenge over den koselige historien der...;)

Må bare fortelle en historie...en homofil prest som har omskolert seg til sykepleier gikk litt vel lagt under kosen med partneren sin. Resultatet ble at han fikk en dildo som sto fast i rompa... Kan tro det var pinlig for han å oppsøke kollegaene sine med dette problemet...og det var heller ikke uproblematisk å få den ut. hadde flyttet utenlands hadde noe slikt skjedd meg :-0

Annonse

trollemor;o)

Jeg synes faktisk det er flaut å være nybarbert når jeg skal på GU, av den grunn at jeg er redd legen skal tro at jeg har "pyntet meg" for ham:-)

Da er du over 35, kanskje nærmere 40?

Tror det er et skille der. Har inntrykk av at alle tenåringer og de i 20 årene er helt uten hår der nede. De syns også at det er flaut og helt på trynet med hår.

trollemor;o)

He-he, minner meg om den gangen jeg havnet på sykehuset litt sånn brått og uheldig - og var svært barbert.... Det var leeenge før det ble vanlig å barbere seg der nede; jeg hadde dengang en utrolig morsom elsker som likte å eksprimentere.

Problemet var bare at jo mer smertestillende som ble pumpet inn i kroppen min, jo mer snakket jeg om denne intimbarberingen og vårt suverene sexliv. Jeg hørte selv hva jeg sa, men jeg var liksom ikke i stand til å stoppe min egen babling.

Gjett om det var pinlig, da, når jeg kom til meg selv igjen... Og ja, jeg havnet på sykehuset med underlivsrelaterte problemer, så det var ikke mulig for de ansatte å unngå å se at jeg snakket sant...

LOL!

hidi, the scorpion

Må bare fortelle en historie...en homofil prest som har omskolert seg til sykepleier gikk litt vel lagt under kosen med partneren sin. Resultatet ble at han fikk en dildo som sto fast i rompa... Kan tro det var pinlig for han å oppsøke kollegaene sine med dette problemet...og det var heller ikke uproblematisk å få den ut. hadde flyttet utenlands hadde noe slikt skjedd meg :-0

He,he, det tror jeg at jeg også hadde gjort ;) Fy søren!

Annonse

Icora Panter

Tror ærlig talt han tenker mer hvis han ikke ser hårene, enn hvis han ser dem. Det er tross alt mer naturlig med hår nedentil enn ikke, nå snakker jeg ikke statistisk, men på hvordan kvinner er "som gud har skapt dem". Så tanken på hvorfor, hvordan osv kan da vel heller melde seg når noen har frisert seg enn hvis de ikke har gjort det?

Men egentlig tror jeg ikke gyn bryr seg spesielt mye om frisyren , uansett... :)

Ikke akuratt så uvanlig at folk er barbert..

Grunnen til at jeg ønsker å barbere meg er at min venninnes mann er gynekolog og han foretrakk faktisk at det ikke var så mye hår ved en undersøkelse. (Og han tenkte nok på det praktiske) Og sa at mange kollegaer mente det samme. Men at det selvfølegelig er naturlig med hår der og at de forvente å få både små og store busker.

Men vi alle er forskjellig. :) Jeg er barbert til vanlig og sparer ikke akuratt da til jeg skal til gynekologen. Er som jeg altid er.

Da jeg gikk ofte til kontroll, før og under graviditet, brukte jeg å ha en stripe i det minste. Sist kontroll kom jeg omtrent rett fra brasiliansk, og det funket brille fint det også ;0)

Men merker at jeg ikke akkurat sprader rundt når jeg er i offentlige bad, så helt komfortabel med ingenting blandt masse folk er jeg nok ikke.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...