Gå til innhold

Hvor lang tid etter p-pilleslutt ble du gravid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble gravid ved første EL etter p-pilleslutt! Altså ca 14 dager etter. Dette svangerskapet endte i en SA og jeg begynte med piller igjen, men etter en mnd fant jeg og min kjære ut at det var på tide med barn og jeg ble gravid på første forsøk. Barn nr. to prøvde vi i to mnd før vi lykktes, så vi har vært heldige!

Og du kan jo faktisk være gravid nå selv om du ikke har fått tilbake mensen. Krysser fingre for deg. :-)

Gjest wannabeamom

Jeg ble gravid ved første EL etter p-pilleslutt! Altså ca 14 dager etter. Dette svangerskapet endte i en SA og jeg begynte med piller igjen, men etter en mnd fant jeg og min kjære ut at det var på tide med barn og jeg ble gravid på første forsøk. Barn nr. to prøvde vi i to mnd før vi lykktes, så vi har vært heldige!

Og du kan jo faktisk være gravid nå selv om du ikke har fått tilbake mensen. Krysser fingre for deg. :-)

Da går jeg og kjøper en test! :-) Har veldig ømme pupper, men det kan jo være mensen som er på vei også.

Annonse

Det tok litt over et halvt år.

Hva mener du med at du ikke har fått tilbake menstruasjonen? Gjorde du deg ferdig med et brett? I så fall skulle du jo få en sånn menstruasjonsliknende blødning med en gang du er ferdig med brettet. Er det denne blødningen du ikke har fått?

Gjest wannabeamom

Det tok litt over et halvt år.

Hva mener du med at du ikke har fått tilbake menstruasjonen? Gjorde du deg ferdig med et brett? I så fall skulle du jo få en sånn menstruasjonsliknende blødning med en gang du er ferdig med brettet. Er det denne blødningen du ikke har fått?

Har gått på Cerazette og med den pillen forsvinner menstruasjonen helt. Alle pillene er like og det er ingen pillefri uke. Jeg har ikke hatt mensen på over tre år og tenker at det kan ta litt tid før syklusen min blir normal igjen.

Jeg ble gravid måneden etter p-pilleslutt (altså i første mulige periode) ved begge mine svangerskap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...