Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gravid?!

Er det noen her som har opplevd å bli gravide når de har gått på p-piller?

Har du da tatt alle pillene same tid hver dag, eller har du glemt en for så å ta pillen neste dag?

Jeg lurer litt på om jeg kan være gravid. Tok den siste pillen på brettet nå på søndag, i dag er det torsdag, og jeg har enda ikke fått mensen. Det pleier ikke å ta så mange dager etter den siste pillen, til mensen kommer.

Jeg kan jo neven at jeg glemte en pille en dag, neste dag tok jeg to, men også denne dagen var jeg 4 timer forsinket. Da blir det altså ca 52 timer mellom pillene. Det er jo veldig lenge. Er det en fare for at jeg kan ha blitt gravid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302577-gravid-med-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge mine jenter ble til selv om jeg gikk på pillen. Tok pillen som vanlig begge gangene, hadde ikke glemt, vært syk eller gjort noe annet enn til vanlig, så jeg vet ikke hva som skjedde.

Nå er det lenge siden jeg brukte pillen, men husker at det stod at man kunne være 12 timer forsinket med å ta pillen. Viss ikke burde man bruke annen prevensjon. Så, sjanser er der for at det har gått for lang tid. Men den kan jo også være forsinket fordi du er nervøs.

Kjøp deg en test, så får du fort svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302577-gravid-med-p-piller/#findComment-2451436
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...