Gå til innhold

Bakteriell vaginose

Anbefalte innlegg

Gjest Evalina

Jeg fikk påvist bakteriell vaginose for 5 mnd siden. Jeg har fått behandling (flagyl og soppmiddel) 6 ganger siden det oppstod første gang. Jeg hadde spiral (i 8 mnd) og fjernet den for 5 mnd siden. Jeg har nå blitt rimelig lei av å gå rundt å lukte råtten fisk og medisiner som ikke virker og som har bivirkninger. Jeg har etter jeg fjernet spiralen kun hatt blødning 2 ganger og hver gang kun et par dager. Hva kan være galt? Hva kan jeg gjøre? Legen skriver kun ut ny resept med flagyl hver gang jeg kommer. Jeg har 2 barn (3 og 5år) og er ikke gravid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302578-bakteriell-vaginose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satish Arora, allmennlege

Ettet å ha fjernet spiral kan det ta litt tid før normal menstruasjon opprettes - i noen tilfeller kan dette ta flere måneder. Men siden du har blitt behandlet med flagyl og soppmiddel 6 ganger i løpet av de siste 5 månedene men opplever ingen bedring synes jeg at du skal snakke med din fastlege og bli henvist til en gynekolog for nærmere vurdering. Man skal kunne finne mer ut av dette slik at du slipper "å gå rundt å lukte råtten fisk" som du skriver!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302578-bakteriell-vaginose/#findComment-2455154
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...