Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

La meg se...

Nr 1 ble laga på dagtid (sannsynligvis) - ble født på natta/kvelden.

Nr 2 ble født midt på natta, og nr 3 ble født på dagtid. Det er helt umulig å vite når på døgnet disse to ble laget, dog.

Tror det er HELT tilfeldig om barnet blir født natterstid eller på dagtid - det har i alle fall ingenting med når ungen ble laga...

tror

Helt tilfeldig!

Tror heller ikke at de fleste barna blir født på natta. Bare tenk på alle dem der det trengs igansettelse eller keisersnitt - de styres jo helst inn på dagtid da bemanningen er større.

Mitt barn ble etter all sannsynlighet laget sent om kvelden, men ble født midt på dagen.

Når andre barn i familien er laget har jeg ingen formening om, men ingen av mine søsken og meg er født om natten, og heller ingen av mine tantebarn.

Helt tilfeldig!

Tror heller ikke at de fleste barna blir født på natta. Bare tenk på alle dem der det trengs igansettelse eller keisersnitt - de styres jo helst inn på dagtid da bemanningen er større.

Mitt barn ble etter all sannsynlighet laget sent om kvelden, men ble født midt på dagen.

Når andre barn i familien er laget har jeg ingen formening om, men ingen av mine søsken og meg er født om natten, og heller ingen av mine tantebarn.

''Når andre barn i familien er laget har jeg ingen formening om''

Med andre ord, totalt kontrollfrik er du altså ikke ;-)

Annonse

Vel, mine barn har blitt født kl. 02.36, kl. 07.10 og kl. 19.10.

Jeg kan ikke med hånden på hjertet si når hver av dem ble unnfanget, men sjansen er stor for at det sjedde mellom kl. 22 og kl. 23 :)

Umiddelbart kan jeg ikke se noen sammenheng her :)

AneM1365380603

Ifølge min jordmor har det mest med månen å gjøre! :-) Flere barn som blir født når det er fullmåne bl.a.

Jeg leste for bare et par dager siden at det med fullmånen er en gammel myte. Det sto at det var forsket på det, og at det er ingen sammenheng mellom månefase og barnefødsler.

Jeg har en tante som har haket ut fullmånedatoer hver gang jeg har ventet en liten en. Det samme har hun gjort når hennes egne barn har ventet smått. Ingen har kommet når det har vært fullmåne.

Jeg leste for bare et par dager siden at det med fullmånen er en gammel myte. Det sto at det var forsket på det, og at det er ingen sammenheng mellom månefase og barnefødsler.

Jeg har en tante som har haket ut fullmånedatoer hver gang jeg har ventet en liten en. Det samme har hun gjort når hennes egne barn har ventet smått. Ingen har kommet når det har vært fullmåne.

Det har jeg lest også. Det har vært undersøkt på mange fødeavdelinger visstnok og ingen kan rapportere noen opphopning rundt fullmåne sto det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...