Gå til innhold

Gravid i uke 32 - så rastløs!

Anbefalte innlegg

Gjest Engesoleie

Jeg er altså 32 uker på vei, og er så RASTLØS at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg!

Særlig ille er det på kveldene, har liksom voksesmerter i beina, klarer ikke konsentrere meg om noe som helst, og å slappe av er nesten umulig.

Puh, det er så slitsomt!!

I tillegg har jeg en liten gutt på 13 måneder som krever sitt dagen lang, så jeg burde jo lade opp og puste ut når kvelden endelig er der og lillegutten sover. Men neida! Lei av dette!

Noen som har hatt det på samme/lignende måte?

Opplevde ikke slikt sist jeg var gravid, skjønner ikke hva dette kommer av. Ubehagelig er det iallefall.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302671-gravid-i-uke-32-s%C3%A5-rastl%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Engesoleie

Er det rastløse ben du har - altså at det er vanskelig å holde bena i ro, selv om du vil?

I så fall kan tilskudd av magnesium hjelpe deg (det hjelper meg).

Jeg tar allerede magnesium pga at jeg er lettere plaget med leggkramper på natta.

Kan godt hende jeg har rastløse ben, har prøvd å lese litt om det, men er usikker.

Det er ikke direkte vondt, men veldig ubehagelig, og jeg må gjøre noe - klarer ikke å sitte i ro. Stor sett går det greit når jeg skal sove, er verst på kvelden før jeg kommer så langt.

Jeg tar allerede magnesium pga at jeg er lettere plaget med leggkramper på natta.

Kan godt hende jeg har rastløse ben, har prøvd å lese litt om det, men er usikker.

Det er ikke direkte vondt, men veldig ubehagelig, og jeg må gjøre noe - klarer ikke å sitte i ro. Stor sett går det greit når jeg skal sove, er verst på kvelden før jeg kommer så langt.

Hvor mye Mg tar du, og når på døgnet?

Jeg bruker Bio-Magnesium fra Pharma Nord, og tar 2 tabletter sammen med kveldsmaten. Da hjelper det etter noen dager.

Kalium kan også hjelpe. Banan inneholder mye kalium.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...