Gjest Skeptisk og usikker Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hei. Det har seg sånn at jeg har kjønnsvorter, og har hatt det i minst 5 måneder nå. Jeg har prøvd wartec og kondolyne. De har vert plassert ved kjedeåpningen og i veggene elles. Etter å ha brukt wartec og kondolyne har jeg fått bort det meste. Men legen sa hun enda kunne se kjønnsvortene, men de var diffuse. Hun gidde meg deretter en resept på Aldara, som hun sa jeg skulle smøre godt inne i kjeden og kjedeåpningen i ca. 6 uker, og så skal jeg komme til ny sjekk. Men når jeg leser bruksanvisningen står det at den ikke skal brukest innvendig, og altså ikke i kjeden ( vagina). Dette gjør meg veldig usikker. Jeg har jo brukt 800 kr på denne kremen, så veldig dumt om jeg har betalt 800 kr for noe som ikke kan brukest på den måten jeg trenger. Håper på svar snarest. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/302688-aldara/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.