Gå til innhold

Hjelp!! Dama mi var utro. Hva gjør jeg nå

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet og lei meg

Hei,

Dama mi fortalte for en stund siden at hun hadde vært utro. Hun gråt og hadde store problemer med å fortelle det men sa at ingenting skjedde. Det ble ikke sex en gang før hun stakk. Så etter en stund fortalte hun at hun fant på alt sammen i etterkant for å få oppmeksomhet fra meg.

Jeg har hatt vansker med å stole på henne lenge etter dette og nylig sa hun noe som fikk meg til å bestemme meg for å prøve og finne ut hva som skjedde. Med et annet telefonnummer enn mitt eget tok jeg kontakt med han som hun hadde vært utro med. Jeg gav meg ut for å være en annen jente som han en gang har hatt. Jeg fikk igang en samtale og har nå flere meldinger fra han at han har hatt sex med min dame en gang på jobb, både oralsex og samleie. Han har også fortalt at det var hun som aktivt tok initiativ til det hele. Videre vet jeg nå at de prøvde en gang senere men at det ble mislykket, angivelig p.g.a. at hun fikk samvittighetsproblemer. Han har også fortalt at de har fortsatt kontakt pr. mail på jobb og at de flørter og snakker om å prøve igjen.

Hvordan bør dette best håndteres? Skal jeg kontakte han og si hvem jeg er og be "true" han om å holde seg unna, skal/bør jeg konfrontere henne med det jeg vet, bør jeg late som ingenting å bare fortsette i forholdet, bør jeg kaste henne på dør. Jeg er veldig lei meg og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg elsker henne og jeg vet hun elsker meg. Vi har et seriøst forhold i tre år nå og hun har sagt ja til å gifte seg med meg. Hun prøvde jo å fortelle meg det men hadde ikke mot til å fortelle alt, derfor pyntet hun på det. Jeg kan tilgi henne det vet jeg. Det at de fortsatt har kontakt plager meg veldig. Hva bør gjøres?????

Hjelp, please

Fortsetter under...

Gjest Silver Fairy

''Skal jeg kontakte han og si hvem jeg er og be "true" han om å holde seg unna, skal/bør jeg konfrontere henne med det jeg vet, bør jeg late som ingenting å bare fortsette i forholdet, bør jeg kaste henne på dør.''

Du skal i alle fall ikke true han det gjelder. Det er dama di som har gjort noe galt og henne du i så fall skal konfrontere. Om du skal kaste henne på dør eller ikke, kommer an på om du klarer å stole på henne igjen. Av egen erfaring kan jeg si at det ikke blir lett, men heller ikke umulig.

trollemor;o)

" Med et annet telefonnummer enn mitt eget tok jeg kontakt med han som hun hadde vært utro med. Jeg gav meg ut for å være en annen jente som han en gang har hatt. Jeg fikk igang en samtale"

Fantastisk godt gjort. Hvordan greide du det?

Var vel en samtale på sms da vet du;o)

skorpion1975

Hvis de planlegger å prøve dette igjen, sier jo det litt om samvittigheten til samboeren din.

Hadde det vært meg så ville jeg kastet henne på dør uten tvil. Klart det blir tungt en periode, men det er for meg bedre enn å evt. ikke klare å stole på personen igjen.

Jeg er totalt imot utroskap!

Annonse

Synes du bør ta det opp med henne! spør henne hva det er med denne mannen og legg til at du har hørt rykter. Siden denne mannen nå har fortalt om forholdet deres per sms. Hvis hun innrømmer utroskapet da viser du meldingene til denne elskeren til henne. Og forklar henne om hva du føler og tenker, og hvorfor du gjorde det du har gjort. Ærlighet varer lengst! I tillegg får hun vite hvor hun har elskeren sin:)

Kåre Kruttlapp

Du har blitt rundlurt av en som du har stolt på! Jeg hadde avsluttet tvert uansett om det kom løfter om "bedre dager" Dette sier noe om nivået hun er på og bedre å gjøre det nå enn å lide seg igjennom krisen for så finne ut at det gikk ikke allikevel.

Jeg opplevde det samme som deg og kuttet tvert.Den følelsen av å bli rundlurt vil jeg ikke oppleve igjen og hun stod på min dør etter at forholdet til elskeren gikk i stykker.Hun gråt og var lei seg men jeg lukket døren og hun gikk.Dessverre har man gått langt over streken i slike tilfeller så de som har disse egenskapene vil sjelden klare å beherske seg.

Men det er du som skal ta sjansen igjen så bruk innsiden av hodet og tenk på fremtiden med dette mennesket som trenger andre sexuelt for å bli sett.

Gjest K. T. Karlsen

Jeg tror det mest effektive her er å ringe denne typen seint på kvelden og ta en alvorsprat med han. Forklar han med ubehersket, høy røst at du planlegger å banke livsskiten ut av ham om han ikke greier å holde seg unna dama di. Det kan tenkes det hjelper...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...