Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min kjære og jeg har for en tid tilbake snakket godt sammen om hans bruk av internett og hva han egentlig gjorde og hva det gjorde med meg og oss.(Sex-chat i hvert fall, hemmelig mail med IM-muligheter)

Av forskjellige grunner har jeg lenge hatt mine mistanker uten å konfrontere ham - på riktig måte i hvert fall - for noe ordentlige svar fikk jeg aldri. Spurte jeg om noe, kom det bare korte, diffuse svar eller ingen.

Nå har vi fått snakket mye sammen, og funnet igjen både forelskelse og sex-lyst, og det er utrolig godt!! Men nå er jeg hjemme alene en periode og da kommer de tunge tankene sigende over meg.

Jeg føler at det ligger mere bak enn bare sex-chat på forskjellige sider på nettet. Det at han hele tida måtte sjekke mail og var utilgjengelig for meg, ivrig tasting enkelte netter når jeg ikke fikk sove etc.

Det jeg er så usikker på nå, er om jeg egentlig vil vite hva han har drevet med. Hodet mitt skriker etter å vite, mens hjertet mitt vakler kan man si... Dette går fra ca 1 1/2 -2 år tilbake såvidt jeg vet, og jeg føler at jeg må bygge opp tilliten til han igjen. Tror ikke han har vært fysisk utro, men at det har vært veldig seksuelt og også personlig.

Jeg tror han fullt og helt når han sier han elsker meg og vi har kommet veldig nær hverandre, men med det samme han går på PC`n eller sjekker tlf til stadighet så støkker det i meg. Vil ikke være mistenksom lenger men kan ikke la det slippe taket.

Og nå føler jeg at jeg vil snakke med han så han kan få vise at han kan være ærlig om det han har gjort, for jeg har det ikke alltid bra inni meg og det føles som om han har fått slippe for lett... Men så var spørsmålet da - hvor mye vil jeg egentlig vite, hvor langt har han gått? Blir glad om noen greier å komme med synspunkter på dette eviglange innlegget:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302819-hvor-mye-vil-jeg-vite/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sofie81

Snakk med han, ikke la han får slippe lett unna!Jeg tror det er bedre å vite alt siden du ikke klarer å slippe det og går rundt og har det vondt.Da vet du hva som skjedd og kan tilgi eller ikke tilgi utifra det.Tror ikke det blir bedre når du går og tenker på det, og du er tydeligvis ikke trygg på han enda siden det støkker i deg når han sjekker telefon/pc.(noe som er forståelig)

lykke til:)

Snakk med han, ikke la han får slippe lett unna!Jeg tror det er bedre å vite alt siden du ikke klarer å slippe det og går rundt og har det vondt.Da vet du hva som skjedd og kan tilgi eller ikke tilgi utifra det.Tror ikke det blir bedre når du går og tenker på det, og du er tydeligvis ikke trygg på han enda siden det støkker i deg når han sjekker telefon/pc.(noe som er forståelig)

lykke til:)

Takk for det! Tilgitt han har jeg nok allerede, kan ikke tenke meg noe annet enn å komme gjennom dette med han- jeg har jo tenkt igjennom alle mulige og umulige situasjoner han kan ha befunnet seg i, men vet altså lite sikkert. Han sier tydelig at han er veldig glad for at han har meg og at jeg velger å være oss framover. Så jeg får vel kvinne meg opp og ta dette opp på en litt fornuftig måte - hvis det går an,da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...