Gå til innhold

Hodepine m/ kvalme hver helg

Anbefalte innlegg

Jeg er nå kommet til stadiet der jeg gruer meg til å våkne opp i helgene. Når jeg våkner lørdag og søndag kan jeg forutsi at jeg har hodepine.

Jeg jobber hverdager fra klokken 0600 om morgenen og tenkte kanskje denne vanen kan ha gjort noe med dette siden jeg selvsagt sover lenger i helgene. Men de gangene jeg prøver å stå opp tidligere for å se om dette har noe å si er det fortsatt ingen forskjell.

Merkelig fenomen dette her...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302835-hodepine-m-kvalme-hver-helg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Som nevnt tidligere...drikker du normalt mye kaffe i uka, kan mangel på kaffe i helgen gi hodepine. -Men da burde hodepinen bli bedre om du tar noen kopper kaffe.

Skulle du ha et snev av migrene, er migrene i helgene et vanlig fenomen. Kroppen er gjerne så gira på jobbedagene slik at hverdagene går på et vis uten særlig symptomer, og så sier det BANG når du senker skuldrene og det har blitt helg.

Det skjer ofte hos meg hvis det har vært ei hektisk uke på jobb.

Gjest har migrene

Jeg får migrene når jeg har frihelg.

Det kan utløses når jeg gleder meg til å ha fri og når jeg slapper av.

Det er videre viktig å holde på rutinene. Altså ikke være for sen i seng og ikke stå for sent opp... Det kan være vanskelig, men prøv og se om du får det bedre.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...