Gå til innhold

Svimmel,ristinger i hode/nakke og høyre hånd.

Anbefalte innlegg

Hei.Er en gutt på 32 år frisk og rask. Har vært svimmel i 8 dager for 2 uker siden. Så har den vært borte i 2 uker , for så å komme tilbake. Har også litt ustø høyre hånd noen ganger,og skjelvinger på hodet/nakken når jeg føler meg usikker.Feks i samtaler med ukjente. Har vært hos lege og tatt blodprøver av det meste og dette var bra. Har også vært på MR av hodet og det var også bra. Hva kan det være. Har vært stresset i jobbsammenheng i noen år og mye å gjøre på fritiden. Har også tenkt mye på sykdom den siste tiden , da jeg er redd for at noe alvorlig skal feile meg. Ristingen på hodet/nakke er noe som kom plutselig og har aldri vært der før. Er en sosial og glad gutt som alltid slår av en prat,men dette har blitt vanskelig med folk som ikke er av de nærmeste.Feks venner og familie. Kan jo være stress. Hva kan hjelpe meg og hva feiler det meg? Skal til legen igjen om noen dager.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...